Beantwoord

Oude media converter gebruiken

  • 4 May 2021
  • 7 reacties
  • 695 Bekeken

Ik wil misschien van kpn naar t-mobile

Vind de t-mobile media converter niet handig met die kabels

En weer een extra kastje

Kan ik mijn Zte F3100 blijven gebruiken?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 May 2021, 11:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peter-keetfm ,

 

Zou je het bij één topic willen houden? Je hebt hierover in een ander topic

al contact gehad met Jason. Dit helpt echt niet aan een sneller antwoord.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @peter-keetfm, we spreken elkaar verder in het topic dat @soepkip67 aankaart. Zo behouden we het overzicht en word je nóg sneller geholpen! 😉

Dit topic zal ik nu sluiten.

Reputatie 7
Badge +16

Negeer alsjeblieft mijn onterechte antwoord hierboven! 

Uit het andere topic: “Hoi @peter-keetfm, je hebt volkomen gelijk: mijn fout → ik handelde veel te snel naar aanleiding van een signaal vanuit de Community, excuses! Ik heropen je topic meteen.”

Wij leveren altijd onze eigen Media Converter en afhankelijk van netwerkttype en modem zal dat ofwel de CTS converter zijn ofwel de Huawei Optical Network Terminal. Je kunt ervoor kiezen om een eigen terminal/converter te gebruiken, maar houd er dan wel rekening mee dat dit niet altijd lekker werkt en dat de servicegarantie op losse onderdelen vervalt als je eigen apparatuur/apparatuur van een andere partij gebruikt.

@Jason

Top bedankt

Zoals je weet ben ik me aan het verdiepen bij t-mobile

Wil ook een fritzbox 7590 in gaan zetten

En later een 5530 fiber

Maar dat is toekomst die 5530 dan

Mooi dat je het even navraagt

Lijkt me wel werken dat de glasvezel frequentie gelijk zijn bij kpn

Sfp modules zijn het zelfde en fritzbox fiber is ook op beide glasnetwerk in te zetten

Ik hoor het wel of de nt van kpn werkt

 

Wou het liken maar niet als antwoord 

Maar die verwacht ik nog

En in mijn geval zal het geen Huawei Optical Network Terminal zijn 

Die is voor gpon en dat heb ik niet 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

En in mijn geval zal het geen Huawei Optical Network Terminal zijn → Daar heb je helemaal gelijk in @peter-keetfm

In principe acht ik de kans zeer groot dat het wel gewoon werkt met de apparatuur zoals KPN die aangeleverd heeft, maar omdat wij eigen apparatuur gebruiken en daar enkel garantie op bieden, wil ik je wel meegeven dat de servicegarantie vervalt wanneer er toch voor andere apparatuur gekozen wordt. Dat betekent natuurlijk niet dat we je op de Community niet alsnog zo goed mogelijk raad willen geven en willen helpen, maar meer dat bijvoorbeeld het vervangen van apparatuur of het aansturen van een monteur/de technische dienst niet mogelijk is wanneer het om externe apparaten gaat.

Heb ik zo alle vragen beantwoord, of heb je er nog meer? Stel ze gerust, ik zit altijd voor je klaar! 

 

 

@Jason

Ja duidelijk

Ik ga er rustig over na denken om een overstap te maken 

Wat eigen apparatuur betreft dat is bij kpn niet anders

Bij problemen moet altijd de experiabox er achter gedaan worden

Maar dat is geen probleem ik bewaar alle apparatuur netjes in een doos/kast

Reageer