Beantwoord

Oude provider zit nog op de lijn

  • 16 May 2019
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

Ik ben sinds 13 mei abonnee van T-Mobile. Ik heb nu al spijt met mijn beslissing om over te stappen van KPN. Ik ben daar 10 jaar zonder enige problemen klant geweest. Ik ben zo stom geweest om over te stappen. Er is iemand van Guideon geweest om de boel te installeren. Niets doet het. Mijn abonnement van KPN wordt 17 mei beëindigd en heb daarna geen Internet, TV en telefoon meer. We hebben meerdere keren gebeld met T-Mobile en Reggefiber. Reggefiber geeft aan dat er geen ticket is aangemaakt om de glasvezel te activeren. T-Mobile geeft aan dat er wel een ticket is aangemaakt. Weer gebeld met Reggefiber en weer kreeg ik te horen dat er geen ticket is aangemaakt. T-Mobile geeft weer aan van wel., Ik word niet 1 keer, niet 2 keer maar inmiddels ben ik de tel kwijt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben nu echt zo zat. Ik ga mijn abonnementen niet betalen tot dat dit allemaal is opgelost. Morgen neem ik ook contact op met mijn rechtsbijstandverzekeraar om na te vragen of ik een schadevergoeding kan krijgen aangezien ik Zzp-er ben en mijn werkzaamheden ook thuis verricht. Ik kan vanaf morgen dus niet meer werken en loop omzet mis.Tevens vraag ik meteen naar de mogelijkheden om dit abonnement te beëindigen.
icon

Beste antwoord door Sander 17 May 2019, 14:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Shoerish,

Hier help ik je graag bij! Dit is direct de eerste keer dat je problemen met KPN ervaart. Ik zal het uitleggen. Er kan maar één provider over het netwerk bij jou internet geven. Wij hebben op 13-5 aangegeven de lijn over te nemen om bij jou het abonnement van start te laten gaan. KPN heeft de lijn echter niet aan ons overgedragen. Vandaar dat je KPN abonnement nog werkt. Vanaf die datum zullen we dus ein-de-lijk onze diensten kunnen leveren. Want weet één ding zeker: wij wilden dolgraag op 13 mei het abonnement van start laten gaan! De netwerkbeheerder is op 14 mei bij jou langsgeweest om het direct in orde te maken, maar er bleek niemand thuis. Dit maakt niet uit, ik kan je geruststellen. Ook hoef je geen contact meer op te nemen met KPN, Reggefiber of ons. Op 17 mei zullen we de lijn kunnen overnemen. Zodra het modem van KPN geen verbinding meer heeft, kun je omschakelen naar ons. Mocht je dit niet zelf kunnen doen, laat het ons dan direct weten, dan schakelen wij met de betrokken partijen. Nog eventjes en je bent verlost van deze issues en kan ons abonnement van start gaan, zonder inmenging van die andere provider die je nu zoveel last bezorgt. Let op: op de overstapdag zelf kun je wel even downtime ervaren.
KPN dit, KPN dat. En dan afsluiten met "zonder inmenging van die andere provider die je nu zoveel last bezorgt. " Waar de klant wel 10 jaar probleemloos diensten heeft gehad. Lekker bezig zeg...
Er is een monteur hier geweest die alles netjes heeft aangesloten en de gegevens in mijn computer heeft aangepast. Echter, een dag later zie ik op de PC het nieuwe wifi-netwerk niet meer, en is die terug gegaan naar de oude. Wat vreemd is, want mijn mobiele telefoon is wel op het nieuwe netwerk aangesloten. Ik weet zelf niet hoe ik de gegevens in de computer kan aanpassen. Kunt u een inbelverbinding maken zodat ik zie wat er gebeurt en ik het de volgende keer - als het nog vaker gebeurt - zelf kan?
Reputatie 7
Hi @Driessens, hmm dat is gek! Kan het zijn dat de modem zich gereset heeft? Ik kan jammer genoeg niet op afstand inloggen op jouw computer om te laten zien hoe je het aanpast maar je kan de Wifi naam gelukkig gemakkelijk zelf aanpassen via My T-Mobile Thuis! Op onze website vind je hier een stap-voor-stap uitleg over hoe je dit kan doen. Mocht je er niet uit komen laat dan even weten waar je op vastloopt dan kijk ik graag met je mee!

Reageer