Ruim 1,5e maand geleden heb ik bij jullie een T-mobile thuis abbonement aangevraagd. Dit met het idee dat het optijd geregeld zou zijn voor mijn vakantie, 28 oktober. Helaas was dit niet het geval. Op mijn vakantie wordt ik zelfs door kpn gebeld dat t-mobile iets aanvraagt wat niet nodig is. Ik bel t-mobile die zeggen dat mijn adres gegevens niet kloppen. Die kloppen echter wel. Er wordt mij wederom beloofd dat alles geregeld wordt. Een kleine week later ontvang ik een mail dat ik mijn abonnement heb opgezegd, goh jammer, dit kost mij 75 euro. Ik heb jullie direct gebeld, krijg natuurlijk excuses. En snappen hier niets van. Na lang uitzoeken blijkt er onduidelijkheid over aan welke lijn er internet aangelegd kan worden bij mijn huis. Ik moet zelf kpn bellen om dit uit te zoeken. (Iedere keer als ik T-mobile bel mag ik trouwens mijn hele verhaal opnieuw vertellen aangezien ik steeds nieuwe mensen aan de telefoon krijg, goed geregeld!). Ik bel t-mobile weer, nou nu kan het geregeld worden maar dan moet je wel een nieuw abbonement afsluiten. Dit wordt voor mij gedaan en gaat gelukkig redelijk rap. Tijdens dit gesprek krijg ik de bevestigingsmail. Echter met een nieuw maandelijks bedrag. Tijdens al dit gezeur zijn jullie voorwaarden blijkbaar veranderd. Het is nu de vraag of ik mijn oude korting nog ontvang. Dit gesprek heb ik nu afgelopen donderdag gevoerd. Het is nu zaterdag en ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Ik vind het bizar en geen service dat dit überhaupt een vraag is. Door jullie fouten, in meervoud is er vanalles mis gegaan en nu ben ik weer aan het wachten op jullie. Het lijkt mij geen vraag of ik dezelfde prijs ga betalen, dit lijkt mij meer dan logisch. Ik hoop middels dit bericht duidelijkheid te krijgen. Bij voorbaat dank.
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel