Beantwoord

overeenkomst herroepen/ik wil graag een bevestiging

  • 25 March 2018
  • 2 reacties
  • 320 Bekeken

Ik heb op 23-03-2018 via mail en telefonisch aangegeven dat ik de overeenkomst wil herroepen.
Telefonisch is aangegeven dat dit in orde zou komen. Nu krijg ik een mail met daarin aangegeven dat er gegevens nodig zijn van mijn huidige aanbieder zodat dit door jullie stopgezet kan worden en anders moet ik het zelf gaan regelen. Dit is niet waar ik om gevraagd heb. Ik wil niet over naar T-Mobile. Wanneer krijg ik van jullie een bevestiging?
icon

Beste antwoord door Sander 31 March 2018, 12:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Marcel1962,

Ik ben helemaal in de war van je bericht. Ik wil je bedanken voor je bestelling, maar je geeft tegelijk aan dat je wilt opzeggen! Wat is er gebeurd? Graag help ik je verder en informeer je over het abonnement. We kunnen er vast nog wel een mouw aan passen, zodat je tevreden bent over je aanvraag. Mocht je toch liever willen opzeggen, dan is dat je goed recht uiteraard. Stuur je mij (klik op mijn naam) jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Geef je ook aan waarom je wilt opzeggen en of er nog ruimte voor verbetering is? Dan ga ik aan de slag voor je! 😃
Reputatie 7
Hoi Marcel1962,

De bevestiging is inmiddels per e-mail en brief naar jou verzonden. Daarmee is de aanvraag in de kiem gesmoord. Mocht je toch nog op andere gedachtes komen, dan weet je ons te vinden! 🆒

Reageer