Beantwoord

overgang naar tmobile gaat niet goed

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

vandaag 2 december is de verbinding van xs4all overgezet naar tmobile. De monteur komt pas 7 december. Kan dit niet sneller? Vanwege corona is de afspraak van vandaag verzet naar 7 december. Mij is vertelt door Guidion, Tmobile en XS4all dat pas bij de kost van de monteur de verbinding overgezet zou worden dat blijkt nu niet zo te zijn. Dat is niet zo mooi. Nu hebben wij een week geen internet en tv.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 December 2020, 17:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maarten Maas 

Je kan altijd bellen met Guidion om te vragen of er een eerdere mogelijkheid is. Het telefoonnummer is 088 2000 151.

Ik heb net gebeld en ze kijken alleen of er ruimte is. De afspraak is verzet van 15 naar 8 december. Maar dat betekent nog steeds dat wij, door een communicatiefout die niet aan mijzelf ligt, bijna een week geen internet/tv hebben.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Maarten Maas, we spraken elkaar al in het andere topic dat je gestart bent. Ik begrijp 100% dat je zoveel mogelijk haast hebt bij de installatie en snap dat je hier extra vragen voor uitzet, maar het is niet volgens de huisregels om meerdere topics/berichten te plaatsen met dezelfde vraag. Mag ik je verzoeken om onze communicatie voort te zetten in het andere topic, alsjeblieft: Guidion afspraak is verzet. Thanks voor je begrip en geduld!

Dit topic zal ik nu sluiten.