Beantwoord

Overstap aanvraag afgewezen

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 337 Bekeken

Reputatie 2
Hi Allemaal,

Vanochtend gebeld door jullie omdat mijn GSM abonnement verlengd moest/mocht worden, en na een prettig gesprek ook gekozen voor T-mobile thuis. Helaas voor mijn gevoel loopt dat nu allemaal al niet zo vlotjes.

In de bevestiging die ik per mail kreeg stond dat ik de overstap service niet wilde gebruiken en dat wilde ik natuurlijk wel. Daarna even gebeld en zou dat geregeld worden echter heb ik nu al bericht dat deze aanvraag is afgewezen...

nu kan ik natuurlijk zelf opzeggen maar het zou toch allemaal makkelijker moeten kunnen toch?
icon

Beste antwoord door Piotr 13 August 2019, 14:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hey @Treurwilg,

Tof dat je gaat overstappen! 😄 Ik zie dat je ook al mijn collega hebt gesproken. Wanneer je gebruik maakt van een overstapservice dan mag de overstapdatum maximaal 90 dagen in de toekomst liggen. Jouw wensdatum van 20 november ligt iets verder weg. Waardoor we niet de overstapservice voor je kunnen regelen. Of je moet je overstapdatum naar voren halen dan kan het natuurlijk wel. Zo niet, dan kun je zelf de opzegging doorgeven bij je huidige provider.
Reputatie 2
kunnen we dat over 9 dagen dan niet alsnog regelen 🙂 ?
Reputatie 7
Hey @Treurwilg,

Ik had dit graag voor je in orde willen maken, maar dan is je bedenkperiode verstreken en kunnen we deze gegevens niet meer invullen. Je bent er héél vroeg bij met het aanvragen van je T-Mobile Thuis abonnement, super mooi natuurlijk! Waardoor de periode net te lang is om de overstap voor je te regelen.
Reputatie 7
Badge +4
dus aanvraag annuleren en over 9 dagen opnieuw indienen werkt beter volgens mij

Reageer