Beantwoord

overstap gemaakt

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Zo, ik heb de overstap gemaakt naar T mobile. Helaas zijn zij vergeten het overstapverzoek te maken. Hierdoor ben ik nu 100 euro extra kwijt! En moet dit zelf verhalen bij t mobile. Echter...t mobile is niet bereikbaar. 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 5 January 2021, 20:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MirjamdL, dat gaan wij zeker volledig rechtzetten! :smile: Bedankt voor het melden, en fijn dat je de opzegging van jouw oude provider al per email hebt doorgestuurd.

Ik zie dat de opzegdatum bij de oude provider zaterdag 09-01 betreft. Aangezien ik niet data in de toekomst kan crediteren, zal ik ervoor zorgen dat er uiterlijk maandag 11-01 een creditering wordt aangemaakt waarover je kort daarna bericht ontvangt.

Vermoedelijk ben ik op 11-01 zelf met verlof, maar in dat geval zal ik een mede-moderator op de hoogte brengen zodat er alsnog een creditering voor je wordt ingediend. 

Houd er graag rekening mee dat de factuur van januari, achter de schermen, al is opgesteld. Wij kunnen deze factuur niet meer wijzigen of vervangen, en daarom zal het creditbedrag op de factuur van februari verschijnen.

Bij verdere vragen zijn de Community en ik zeker bereikbaar. Voor nu nog een mooie avond gewenst!

Hartelijk dank en een fijne vakantie.

mvg Mirjam

Reageer