Beantwoord

Overstap hulp compleet

  • 7 October 2019
  • 10 reacties
  • 367 Bekeken

Hoi

hoe kom ik in contact met iemand binnen T Mobile die ons kan begeleiden om over te stappen naar T Mobile met mobiel en vast.

Mvgr
icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 7 October 2019, 17:21

Bekijk origineel

10 reacties

Naar een T-Mobile Shop gaan? of een chat starten?
Shop geen tijd voor en hier niet in de buurt en chat doet het niet.
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @robmaas82

Op de website van T-Mobile staat genoeg informatie en de klantenservice is er ook die je kan helpen.
Reputatie 7
Badge +14
Beste @robmaas82 Welkom in de community van T-Mobile.

Waar wil je gebruik van gaan maken?
Glasvezel?
Mobilel abonnement?
4G voor thuis?
DSL?

Wat zijn precies je wensen?
Stap je over van een andere provider en wil je graag je mobiel/vast nummer behouden?
Heb je al op de Site gekeken wat er allemaal mogelijk is?

Als je al de stappen doorloopt kom je uiteindelijk bij een eindresultaat met de prijzen.
heb je straks meer abonnementen op een adres dan krijg je klantvoordeel

Je ontvangt Klantvoordeel als je twee of meer abonnementen hebt op hetzelfde adres. Alle combinaties zijn mogelijk:
  • Mobiele abonnementen (sim only of met telefoon)
  • Thuis (internet, tv, bellen)
  • 4G voor thuis
  • Data-abonnementen voor op je tablet
De voordelen krijg je zolang je blijft combineren met minimaal 1 ander T-Mobile abonnement op hetzelfde adres in Klantvoordeel.

Hopelijk kom je nu iets verder bij het maken van een keus.
Groetjes
Zo fijn om reacties te zien waar je echt niks aan hebt en een paar van wel.

Maar goed punt blijft dat ik dit graag met een medewerker wil bespreken. Die zijn dus niet in de community te vinden. De chat is een goede optie van sommigen, maar dat is een Chatbot waar je echt niks aan hebt. Telefonisch een enorme wachtrij.

Ik ga toch op zoek naar een provider die toekomstige klanten wel te woord kan staan, als het bij het afsluiten al niet mogelijk is iemand te spreken hoe moet dat dan als er wat mis gaat?

Voor diegenen die een serieuze reactie hebben gegeven, bedankt voor de uitleg!
@robmaas82 , dat probleem zal nog wel een tijdje aanhouden vrees ik, het is een grote drukte en er gaat op dit moment een hoop mis bij T-Mobile en is men te druk met de trein rijdend te houden en de boel op de rails te houden, iets zegt mij dat er teveel aanwas is geweest de afgelopen maanden en men de groei niet of amper bij kan houden.

Hoe lang dit nog duurt durf ik niet te zeggen, dus om een medewerker te spreken zal je of lang aan de bel moeten hangen of een rustig tijdstip uitzoeken als die er al is, heb je wel met 0800-0419 gebeld?

Mooier kunnen ze het op dit niet maken vrees ik.
Reputatie 7
Hoi @robmaas82,

Wat leuk dat je interesse hebt in T-Mobile (Thuis)!

We hebben (nog) geen actieve verkoop op chat of online. Je kunt wel zelf via de website bestellen of telefonisch een aanvraag doen.

Voor Thuis kun je via de website bestellen. Je kunt ook bellen voor de bestelling op 0800-0419.

Voor mobiel kun je bellen met 0800-7112. Het grote voordeel van meerdere abonnementen op één adres is klantvoordeel.

Voor vragen kun je de Community natuurlijk prima inzetten. Hier komen onze klanten en dat zijn de echte ervaringsdeskundigen. Ik kan de officiële kanalen inschakelen of extra hulp bieden. Roept u maar en wij draaien!
Ik heb geprobeerd te bellen maar helaas zonder succes, als ik klant moet worden maar moet meer dan een half uur in de rij staan om vervolgens iemand te spreken die geen idee heeft waar hij het over heeft is het een verloren zaak..

Heb een paar vragen wat het pakket inhoudt en zoek iemand die dus wat weet over thuis en mobiel. Dit is bij alle andere provideers mogelijk... En u roept en wij draaien?? Dat gaat dus helaas niet op.

Jullie zullen het inderdaad wel te druk hebben voor nieuwe klanten.
Reputatie 7
Badge +4
Naast @Sander ook meerdere andere users op het forum die je graag verder helpen. Waar wil je meer over weten? Mag natuurlijk ook via pb. 🙂
Reputatie 7
Hi @robmaas82 We helpen je graag hoor, stel je vragen! 🙂 Wat het bellen betreft, de collega's aan de lijn zijn onze verkopers dus die weten zeker waar ze het over hebben. Mocht het druk zijn op een bepaald moment probeer dan eens een ander tijdstip, we hebben ruime openingstijden en er zijn zeker ook rustige momenten. Dat gaat dus echt lukken!

Reageer