Beantwoord

Overstap in december, maar nu al aangesloten

  • 12 October 2020
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Beste T-mobile,

 

ik heb 11/9/20 mobiele overstap en glasvezel internet bij jullie aangeschaft. In eerste instantie zou dit op 12/10/20 ingaan, echter heb ik nog een contract bij Ziggo tot 14/12/20. Vervolgens met jullie contact gehad en is de overstapdatum alsnog aangepast. Voor zowel mobiel als internet thuis. Bevestiging hiervan ontvangen. Gisteren krijg ik sms van Guidon voor installatie en vandaag stond de monteur aan de deur. Hem gewoon netjes zijn werk laten doen, maar ik log in op Mijn T-mobile en daar lees ik dat T-mobile thuis al actief is, terwijl de overstap pas 14/12 is? 

1: Hoe zit het met de de facturering? Ik ga ervanuit dat ik pas in december moet gaan betalen (behalve de aansluitkosten)

2: Jullie klantenservice> net 3 kwartier in de wacht gestaan. 

 

Iav jullie reactie.

 

Groet Imran

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 October 2020, 12:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Zinadsda030 ,

Dank je wel voor je bericht! Zoals afgesproken heb ik de tweede factuur ook vergoed. Deze zal worden verrekend met het openstaande bedrag.Dit kan je hierbij als bevestiging zien. Nogmaals excuses voor het ongemak en mocht je vragen hebben, weet je ons te vinden!

Beste T-mobile,

 

Ik zie in mijn Thuis online omgeving de correctie van de 1ste factuur. Dank jullie wel daarvoor. Zoals met jullie besproken zouden jullie ook de 2e factuur (van dec) tot aan de ingangsdatum overstap crediteren. Deze is inmiddels ook zichtbaar. Zouden jullie dit svp nog willen oppakken.

 

In afwachting van jullie reactie.

 

Groet Imran

Reputatie 7

Hi @Zinadsda030, ik heb zojuist nog even met Jason overleg en je abonnement is inmiddels al gestart dus je gaat al wel facturen ontvangen. Uitstel is in dit geval alleen dat, uitstel, dus in plaats daarvan gaan we de eerste twee facturen gewoon vergoeden. Als je ons even een bericht stuurt zodra je eerste factuur klaar staat dan vergoeden we deze en we doen dan hetzelfde met de 2de factuur. Je mag dit bericht beschouwen als de schriftelijke bevestiging en ik heb dit ook genoteerd bij ons in het systeem. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, we zitten voor je klaar!

Beste Jason, bedankt voor je snelle reactie. Als jij voor mijn de facturen tot aan de datum van overstap wilt uitstellen, graag. Wat betreft klantenservice een paar kleine tips: zet op de site (een teller) hoe druk het bij de klantenservice is (zorgverzekeraars), geef de klanten de mogelijkheid om teruggebeld te worden (zoals Ziggo)

 

Zou je mij svp een e-mial met bevestiging van het uistel willen mailen? imranhussain88@hotmail.com

 

Alvast bedankt.

Groet Imran Hussain

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Zinadsda030, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Het is niet heel chique dat er nu al aangesloten wordt terwijl je de overstapdatum gewijzigd hebt naar 14 december. Deze overstapdatum is door Ziggo goedgekeurd dus ik begrijp oprecht niet zo goed waarom er dan wel geïnstalleerd wordt op 12 oktober. Jammer genoeg kan ik deze fout niet herstellen, maar wat ik wel kan doen, is jouw factuurbetalingen telkens met een maand uitstellen (meer gaat niet vanaf het moment dat de factuur bekendgemaakt wordt). Dan zorg ik ervoor dat je pas vanaf december zult betalen. Dit kan overigens maximaal twee keer op één rekening, het is daarom niet mogelijk om dit tot na december te verzetten, sorry!

De Klantenservice loopt momenteel over qua aantal belletjes, vandaar dat het veel drukker is dan normaal. Dit zorgt er ook voor dat de wachttijd exorbitant lang geworden is. Mocht je in het vervolg een prangende vraag hebben, dan wil ik je verzoeken om ofwel via onze Social-kanalen contact op te nemen (Twitter en/of Facebook), of hier op de Community. We streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden, maar dit loopt soms uit wegens drukte. We behandelen wel elk topic, dus je komt sowieso aan de beurt. Ik wil met je afspreken dat wanneer je iets met betrekking tot dit specifieke issue aan me wilt vragen, je me een privébericht mag sturen. Dan antwoord ik nóg sneller en beloof ik dat ik het zo spoedig mogelijk oppak. 

Reageer