Beantwoord

Overstap in november, nog geen daadwerkelijke overstap

  • 21 January 2020
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag,

 

Op 18 november heb ik een overstap aangevraagd van Ziggo naar T-Mobile, met de nieuwe glasvezel verbinding. Op aanraden van T-Mobile, die aangaven dat het glasvezel netwerk zo goed als gereed was. We kregen toen ook meteen door dat per 10 december het abonnement bij Ziggo automatisch stop was gezet. Vanuit Ziggo kreeg ik daarom al dozen opgestuurd om modem en apparatuur retour te sturen. Vervolgens radio stilte. Op 24 december, twee weken na oorspronkelijke stopzet datum, kreeg ik een e-mail dat de overstap datum is aangepast naar 24 december. Dus op de zelfde dag zou het nog over gaan, terwijl er nog helemaal geen afspraak stond voor het aanleggen van de kabel het huis in. Op 29 december een zelfde mail, dat de overstap datum is aangepast naar 29 december. 10 januari wederom een e-mail dat overstapdatum is aangepast naar 10 januari.

En nu is het 21 januari en heb ik nog steeds geen idee wanneer ik iets kan verwachten. Ik vind het persoonlijk communicatief niet heel sterk allemaal. Het lijkt erop dat er standaard e-mails worden verstuurd, die eerder verwarrend werken dan verhelderend. Daarnaast vind ik het wel erg vreemd dat er in november wordt aangedrongen om de overstap aan te vragen, omdat het netwerk zo goed als klaar is, en dat je nu 2 maanden later nog steeds niets hebt gehoord. Het lijkt erop dat T-Mobile het allemaal nog niet aan kan, of zie ik het verkeerd?

Ik wil graag horen wanneer ik kan verwachten dat er iets gaat gebeuren.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2020, 14:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nickie24,

 

Welkom op de Community, we helpen je graag hier! :smile:Ik geef je graag meer informatie. Voor het aanleggen van ons eigen glasvezel netwerk in Den Haag werken we samen met onze aannemer Volker Wessels. Zij zullen het aansluitpunt voor glasvezel in je woning plaatsen en daarna komt onze monteur langs om alles voor je aan te sluiten.Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten! Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen echter nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door. Begrijp me niet verkeerd, het duurt onwijs lang. Zelf woon ik in het Valkenboskwartier en sta ik al sinds oktober op het lijstje, ik begrijp je frustratie.

Reputatie 2

Ok dank voor het antwoord. Ik zal met Volker Wessels bellen. Maar communicatie kan een stuk beter. 

Reageer