Beantwoord

Overstap morgen, maar nu al zonder internet

  • 9 October 2019
  • 8 reacties
  • 369 Bekeken

Reputatie 3
Goedemiddag,
Ik zou morgen overstappen van XS4ALL nor T-Mobile. Vanmorgen om 0930 lag opeens de verbinding eruit. Heb contact gezocht met XS4ALL en zij zeiden me dat ik bij hen nog steeds actief sta in het systeem. Vervolgens T-Mobile gebeld. De medewerker vertelde mij dat de netwerkbeheerder mij vandaag al had overgezet. Ik dacht dat met de overstap service , je minimale downtime had op internet. Mijn vraag is, kan ik het nieuwe Zyxel modem op de bestaande Genexis plaatsen en waar moet ik rekening mee houden?

Met vriendelijke groet,
Dennis
icon

Beste antwoord door Dennis H. 10 October 2019, 17:47

Bekijk origineel

8 reacties

Dat je de Genexis even van de stroom afhaald, de boel aansluit en dan de Genexis eerst op laten starten, dan het modem en daarna de TV box(en), en dan fingers crost dat het werkt, schijnen een aantal Genexisen niet met T-Mobile te werken, hier bij mij wel in ieder geval.
Reputatie 3
@Doornekamp33 Dank je wel. Ik heb het net geprobeerd. Waarschijnlijk heb ik een van de Genexis NTE die dan niet met T-Mobile werkt. Krijg heel netjes signaal op de NTE binnen maar geen internet op het modem.
Is de vraag of je WBA of ODF krijgt, kon je tot 750 Mb lijn bestellen of 500, bij 750 krijg je ODF en moet de lijn op T-Mobile eigen apparatuur worden aangesloten, en dat kan zijn dat dat morgen misschien pas gaat gebeuren.
Ook omdat je aangaf dat het bij XS4ALL nog actief was volgens hun systemen ben ik bang dat die nog niet actief is bij T-Mobile, je hebt kans dat het morgen gewoon spontaan gaat werken.
Reputatie 3
@Doornekamp33 Ik kon idd tot 750 bestellen. Dan houdt het een beetje op en moet ik idd tot morgen wachten. In ieder geval hartelijk dank voor de snelle reactie!
Geen dank, hoop dat het morgen goed komt, ga ik wel van uit.
Laat de monteur de Genexis niet meenemen. 😉
Reputatie 3
@Doornekamp33 Het is inderdaad allemaal helemaal goedgekomen! Ik heb verbinding en alles werkt naar behoren.
@Dennis H. Perfect, gaat ook vaker goed dan niet, iets te vroeg afgesloten maar de gevolgen waren dus te overzien.

Geniet er van, veel plezier met T-Mobile.😉
Reputatie 7
Goed om te horen @Dennis H.! Excuses voor de vroegtijdige overzetting!

Reageer