Beantwoord

Overstap service aanmelding

  • 17 July 2019
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

Er wordt beweerd bij het overstapservice je niet zonder internet en tv komt te zitten Wat in mijn geval dus niet klopt Per 7 juni zou mijn Glasvezel installatie aangesloten worden wat dus ook doorgegeven is aan mijn toenmalige provider En prompt op de 7 de juni werd ik al gelijk s'morgens vroeg afgesloten ( terwijl het pas tegen het einde van de dag zou worden aangesloten ) dus niks meer van mijn toenmalige provider Terwijl er word gezegd dat ze het pas afsluiten als ze bericht krijgen van de nieuwe provider dat het is opgeleverd
Mijn installatie pakket werd pas de 8 juni zaterdag middag geleverd En het kon niet eerder dan de 25 ste juni aangesloten worden Door de vele aanvragen kon het niet eerder geleverd worden Maar de overstap op 7 juni is toen niet met de toenmalige provider besproken dat het niet op de 7 de juni kon plaats vinden Mij dunkt dat als het bekend is dat er vertragingen door de vele aanvragen zijn dat het dan ook stopgezet moest worden bij mijn toenmalige provider wat dus niet gebeurt is Maar is goed opgelost ik kreeg tot 25 juni gratis data zodat ik wel internet had , moest hiervoor wel een pre paid kaart aanschaffen van T-Mobile
die ik dan wel weer vergoed zou krijgen Dus alles goed toch zou je denken Maar wat bleek Kreeg ik toch nog de rekening van mijn toenmalige provider voor de nieuwe periode Hier veel contact over gehad En ja je voelt het al ook daar gaat alles langs elkaar heen de ene afdeling weet van de andere afdeling niet hoe alles in elkaar steekt Zij zeiden dat ik nog steeds aangesloten was op 7 juni wat dus niet klopte Door veel gechat en bellen is het door het forum van mijn toenmalige provider toch opgelost en hebben ze eindelijk toegegeven dat ik per 7 juni al was afgesloten en dus het geld teruggekregen Dus als het tegenzit is het wel raadzaam om het zelf op te gaan lossen Daar de overstapservice ook te horen kreeg dat het pas per 25 juni was afgesloten terwijl ze weten dat dat niet zo is daar de installatie per 7 juni niet is doorgegaan waar ook veel contact over is geweest ,en dat ze zelf verzuimd hebben om die 7 de juni bij mijn toenmalige provider op te laten schorten Want ik had gebeld met mijn toenmalige provider om dit weer aan te sluiten tot de 25 ste maar werd mij gezegd dat de lijn al vrijgemaakt is en het niet meer aangesloten kon worden ,dan alleen als ik bij T-Mobile zou opzeggen wat ik dus niet deed
Dit is even een relaas wat er allemaal mis kan gaan
Al met al toch nog goed gekomen maar wel zelf veel werk ervan gehad ( wat eigenlijk niet zou moeten dat verwacht je niet als je overstapt toch ) hier uit blijkt maar hoe groter de provider hoe meer er mis kan gaan onderlinge communicatie Niet alleen bij Mobile thuis maar ook bij my t mobile (mobile telefoon vanaf 8 juni nog steeds na veelvuldig adres ingevoerd nog steeds geen tegoed waar ligt dat aan )


Groeten
Putri1950
icon

Beste antwoord door Brian 18 July 2019, 17:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@Putri1950 Welkom op het forum.

Ik lees helaas best vaak dat de overstapservice niet helemaal goed gaat, maar waar de fout zit weet ik niet. Normaal gesproken is het zo, dat je opzegdatum meeverhuisd als je aansluitdatum bekend is.

Normaal is het zo, als je in de ochtend wordt afgesloten (dacht voor 11 uur), dan wordt je over geplugd naar de nieuwe provider, zodat Guidion het alleen aan hoeft te sluiten.
Reputatie 7
Hi @Putri1950 Wat naar dat het zo mis is gelopen met je aanmelding maar mooi dat je inmiddels online bent! Ik kijk graag met je mee om ook de laatste puntjes op de i te zetten. Wat bedoel je precies met het tegoed? Gaat het toevallig over je aanmelding voor Klantvoordeel? We zijn op dit moment bezig om alle aanmeldingen voor Klantvoordeel te verwerken en is hopelijk snel opgelost. In dit topic houden we je graag op de hoogte!
Hi Brian Het betreft hier een pre paid telefoonkaart die ik voor T-Mobile moest aanschaffen om ongelimiteerde data te kunnen krijgen voor de periode 7 juni totdat het aangesloten werd op 25 juni
Dus ik er een gehaald en aangemeld bij My T-Mobile
Staat er dat ik mijn adres moest invoeren zodat ik dan 5 Euro beltegoed zou ontvangen binnen 24 uur zou ik dan hiervoor een SMS je krijgen Maar moet het nog steeds hebben vanaf 7 juni al verscheidene keren mijn adres ingevoerd en steeds krijg ik het berichtje dat ik binnen 24 uur een SMSje zou krijgen dat het tegoed zal worden bijgeschreven Maar vanaf 7 juni nog steeds geen SMSje gekregen duurt wel erg lang zo toch
Ook al een chat erover gehad en die heeft het toen ook ingevoerd en nog steeds niks nakkes nada
Als ik automatisch inlogd met mijn mobile telefoon staat er nog steeds dat ik mijn adres moet invoeren om in aanmerking te komen voor die 5 Euro extra bel tegoed Nou las ik dat dat beltegoed maar 30 dagen geldig is Ik heb het nog steeds niet ontvangen dus zal het ook wel nooit krijgen toch als het zo lang duurt voordat ik een SNSje krijg hierover
Mvg
Putri1950
Reputatie 7
Badge +9
Hi Putri,

Ik kijk graag met je mee en zorg ervoor dat je die 5 tegoed krijgt. Kun je mij een privébericht sturen met PrePaid nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Reageer