Mijn installatie pakket werd pas de 8 juni zaterdag middag geleverd En het kon niet eerder dan de 25 ste juni aangesloten worden Door de vele aanvragen kon het niet eerder geleverd worden Maar de overstap op 7 juni is toen niet met de toenmalige provider besproken dat het niet op de 7 de juni kon plaats vinden Mij dunkt dat als het bekend is dat er vertragingen door de vele aanvragen zijn dat het dan ook stopgezet moest worden bij mijn toenmalige provider wat dus niet gebeurt is Maar is goed opgelost ik kreeg tot 25 juni gratis data zodat ik wel internet had , moest hiervoor wel een pre paid kaart aanschaffen van T-Mobile
die ik dan wel weer vergoed zou krijgen Dus alles goed toch zou je denken Maar wat bleek Kreeg ik toch nog de rekening van mijn toenmalige provider voor de nieuwe periode Hier veel contact over gehad En ja je voelt het al ook daar gaat alles langs elkaar heen de ene afdeling weet van de andere afdeling niet hoe alles in elkaar steekt Zij zeiden dat ik nog steeds aangesloten was op 7 juni wat dus niet klopte Door veel gechat en bellen is het door het forum van mijn toenmalige provider toch opgelost en hebben ze eindelijk toegegeven dat ik per 7 juni al was afgesloten en dus het geld teruggekregen Dus als het tegenzit is het wel raadzaam om het zelf op te gaan lossen Daar de overstapservice ook te horen kreeg dat het pas per 25 juni was afgesloten terwijl ze weten dat dat niet zo is daar de installatie per 7 juni niet is doorgegaan waar ook veel contact over is geweest ,en dat ze zelf verzuimd hebben om die 7 de juni bij mijn toenmalige provider op te laten schorten Want ik had gebeld met mijn toenmalige provider om dit weer aan te sluiten tot de 25 ste maar werd mij gezegd dat de lijn al vrijgemaakt is en het niet meer aangesloten kon worden ,dan alleen als ik bij T-Mobile zou opzeggen wat ik dus niet deed
Dit is even een relaas wat er allemaal mis kan gaan
Al met al toch nog goed gekomen maar wel zelf veel werk ervan gehad ( wat eigenlijk niet zou moeten dat verwacht je niet als je overstapt toch ) hier uit blijkt maar hoe groter de provider hoe meer er mis kan gaan onderlinge communicatie Niet alleen bij Mobile thuis maar ook bij my t mobile (mobile telefoon vanaf 8 juni nog steeds na veelvuldig adres ingevoerd nog steeds geen tegoed waar ligt dat aan )
Groeten
Putri1950
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel