Beantwoord

Overstap service contractnummer

  • 29 juli 2020
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb zojuist internet bij T-Mobile aangevraagd en hierbij aangegeven gebruik te willen maken van de overstap service.

Nu geef ik mijn klantnummer op van Oxxio, echter wordt er aangegeven in het formulier dat het bestaat uit 8 cijfers een “3” gevolgd door 7 andere cijfers.

Ik heb contact gehad met Oxxio, echter kennen zij geen contractnummers, maar klantnummers en mijn klantnummer bevat wel 8 cijfers, maar begint niet met een 3.

Wat kan ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Edwardus 29 juli 2020, 14:47

Om mijn eigen post te beantwoorden, ik zie dat telefoonummer en laatste 3 cijfers IBAN nummer ook voldoende is. Het contractnummer hoef ik niet in te vullen. :grin:

Bekijk origineel

2 reacties

Om mijn eigen post te beantwoorden, ik zie dat telefoonummer en laatste 3 cijfers IBAN nummer ook voldoende is. Het contractnummer hoef ik niet in te vullen. :grin:

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Edwardus,

Tof dat we je binnenkort mogen verwelkomen! En leuk dat je de Community hebt gevonden. :smile::tada: Ik zie inderdaad dat je overstap netjes is geaccepteerd en je vanaf nu rustig achterover kunt leunen tot aan de installatiedatum. :smile:

Reageer