Beantwoord

Overstap service Tele2 - T-mobile thuis

  • 28 November 2019
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben op 18 oktober 2019 overgestapt van Tele2 naar T-Mobile Thuis, waarbij ik de overstapservice van T-mobile thuis heb gebruikt om dubbele kosten te voorkomen. Mijn oude abonnement zou tot 15 november gelden en T-mobile thuis zou dan in gaan. Nu had T-Mobile Thuis de installatiedatum en dus ook mijn abonnement vervroegd naar 9 november, maar dit niet doorgeven aan Tele2, Dus zit ik alsnog met dubbele kosten, al maakte ik al niet meer gebruik van mijn Tele2 modem.

Wordt dit nog verrekend zodat ik niet met dubbele kosten zit?

icon

Beste antwoord door Piotr 2 December 2019, 15:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @Angela-w,

Tof dat je zelfs eerder dan gepland eerder klant bent geworden, welkom! :smile: Begrijp ik het goed dat je Tele 2 abonnement nu wél per 15 november is stopgezet? Zojuist heb gelijk een vergoeding ingediend voor de periode van 9 november tot en met 15 november. Dit bedrag wordt aankomende maand in mindering gebracht op je factuur. Dan betaal je in ieder geval niet dubbel. :relaxed:

Hey @Piotr,

 

Ja, mijn Tele2 abonnement is nu wel per 15 november stopgezet. Heel erg bedankt dat je die vergoeding van 9-15 november hebt ingediend! Ik zag 'm al voorbij komen :)

 

Reageer