Beantwoord

Overstap Tele2 naar T-mobile met glasvezel KPN

  • 17 July 2019
  • 8 reacties
  • 640 Bekeken

Vandaag heb ik de overstap naar T-mobile gemaakt vanuit Tele2. Hier wordt 30 euro aan overstapkosten voor in rekening gebracht. In november krijg ik glasvezel van KPN. Moet ik in november dan weer aansluitkosten betalen voor het aansluiten op glasvezel? Is het dan voordeliger om in november pas de overstap naar T-mobile te maken?
icon

Beste antwoord door Piotr 19 July 2019, 15:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hey @LevinaDela,

Top dat je overweegt om T-Mobile Thuis te nemen!😄 Vorige maand liep er een mooie actie waarbij je geen activatiekosten hoefde te betalen. Momenteel is die actie afgelopen. Ik durf niet aan te geven of er tegen die tijd een soortgelijke actie zal volgen. Hoe dan ook ben je van harte welkom!
Dit is NIET het antwoord op mijn vraag. Wat een bagger-systeem dit. Ik heb vandaag een brief binnengekregen met daarin mijn 14 dagen bedenktijd. Die heb ik niet meer nodig. Ik stap niet over!
Reputatie 6
Als je nu DSL hebt en in november naar Glasvezel gaat, dan gaat dit om een nieuwe verbinding, waarbij de dan geldende bedragen gelden. T-Mobile correct me if i'm wrong. Kun je beter een paar maanden wachten.
Hartelijk dank! Inmiddels ben ik daar achter en heb ik mijn overstap een aantal maandan opgeschort.
Reputatie 6
@LevinaDela Zeer slim
Reputatie 7
Klopt helemaal @Glassertje! Een overstap van Tele 2 naar ons telt inderdaad als een nieuwe aansluiting/abonnement en dan vanuit ons naar KPN weer. Dit kan wel en je bent uiteraard van harte welkom bij ons maar ik zou je dan inderdaad aanraden om in november direct over te stappen naar KPN (of uiteraard naar ons als we ook glasvezel aanbieden op jouw adres! 🙂 )
Als het goed is legt KPN in november glasvezel aan, waar elke provider dan gebruik van kan gaan maken. Zo begrijp ik het in ieder geval van KPN. Als dat niet zo is, ben ik inderdaad genoodzaakt over te stappen naar KPN.
Reputatie 6
@LevinaDela Als het goed is, is dat KPN NetwerkNL, dat was als ik me niet vergis vroeger Reggefiber en tegenwoordig onderdeel van KPN. Je kan dan inderdaad een eigen provider kiezen die je wilt.

Dit zijn de providers waaruit je kan kiezen.

Reageer