Overstap van Ziggo naar T-Mobile

  • 22 June 2019
  • 1 reactie
  • 309 Bekeken

Vrijdag alles aangesloten van T-Mobile, en ik moet zeggen, TV is mooier dan bij Ziggo, Wifi is ook perfect, nu kan ik boven weer normaal achter de PC zonder vertragingen, en ik ben een stuk goedkoper uit.
Alleen opnemen kan ik niet, maar misschien is er een andere mogelijkheid, om toch op te nemen met mijn nieuwe smart TV van Samsung,( moet ik nog even uitvogelen )
Op dit moment ben ik een tevreden klant, ( dit mag ook wel eens gezegd worden)(duim omhoog).

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond @marijke65,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Wat tof dat je zo tevreden bent. Wellicht wat nuttige tips omwille van opnemen:

- ik begrijp dat het momenteel beperkt mogelijk is om een decoder met opnamefunctionaliteit aan te schaffen. Bij T-Mobile werkt men momenteel nog met decoders met fysieke harde schijf. Deze zijn snel gegaan, waardoor deze nu beperkt beschikbaar zijn. Opnemen kost 5e per maand. In je mijn omgeving, klantenservice of in het topic voor abonnementwijzigingen kun je jouw aanvraag doen.
- een alternatief kan programma gemist zijn via de decoder. Nadeel is dat dit beperkt is tot NPO en SBS zenders en indien geabonneerd ook Fox Sports. Hier kun je tot 10 dagen terug kijken. Ook begin gemist is hier een stuk uitgebreider.
- nog een alternatief is de TV Anywhere app. Hier kun je op zo'n 42 kanalen programma's tot 7 dagen terug kijken. Deze zijn naar jouw tv te streamen via Chromecast, AppleTV of mirrorcast (mits device en smart tv dit ondersteunen). Dit is een gratis service.

Ik verwacht dat het door beveiliging niet lukt om via jouw Samsung tv op te nemen. Meestal werken, bij mijn weten, dit soort functies helaas niet. Wellicht bedoel je iets anders, dan denken we graag mee op deze community.
Wie weet is het in de toekomst mogelijk om anders op te nemen. Er staat genoeg te gebeuren.

Helpt dit je enigszins op weg? Als je nog vragen hebt, laat het zeker weten.

Reageer