Beantwoord

Overstapaanvraag niet geaccepteerd

  • 3 March 2018
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Hoi,

Ik heb alle gegevens op tijd en correct op jullie site ingevuld en krijg direct een bericht dat de aanvraag niet wordt geaccepteerd en ik het zelf moet doen. Jullie hebben beloofd dat voor mij te doen. ik zit bij Online. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Sterre 5 March 2018, 12:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Peter!

Welkom op onze Community en alvast een super warm welkom bij T-Mobile Thuis! Wat leuk dat je naar ons gaat overstappen, ik heb er zin in! Ik help je dan ook graag alles op orde te maken. Ik heb meteen gekeken waar het mis gaat. Wij krijgen de melding van Online dat zij je niet konden verifiëren om de volgende reden: onbekend contractnummer of telefoonnummer . Wellicht heb je een typefoutje gemaakt, waardoor Online jouw gegevens niet kan vinden en jou niet kan verifiëren. Hierdoor kunnen wij samen met Online de overstap niet in gang zetten. Ik ben er ook direct achteraan gegaan om te kijken of ik nog iets voor je kan veranderen, maar ook ik kan geen gegevens meer voor je invullen. Sorry! Ik adviseer je om zelf je contract bij Online opzeggen, zodat je niet met dubbele kosten komt te zitten. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, let me know!

Reageer