Beantwoord

Overstapdatum versus installatiedatum

  • 3 June 2019
  • 2 reacties
  • 281 Bekeken

Hi,

per 17 juni stap ik naar jullie over en ik maak hierbij gebruik van de overstapservice. Vandaag kreeg ik het berichtje dat ik de installatiedatum kan plannen. Ik heb inmiddels contact gehad met Guidion (rechtstreeks, omdat mijn meterkast buiten de woning zit moest ik even overleggen of een aansluiting dan wel mogelijk was). Guidion heeft niet eerder dan in juli tijd om langs te komen, daar zit dus ruim 2 weken tussen.

De klantenservice van Guidion gaf aan dat ik in de tussentijd gewoon internet en tv via mijn oude provider houd. Ik zie echter in my t-mobile staan "De datum waarop je abonnement bij je huidige aanbieder stopgezet wordt is: maandag 17 juni 2019". Diezelfde mededeling heb ik van mijn oude provider gehad. Dus ik wil voor de zekerheid toch ook even van jullie horen dat ik dadelijk niet 2 weken zonder diensten zit 🙂.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 3 June 2019, 20:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @MarleenB,

Verstandig dat je het even na vraagt, je wil natuurlijk niet 2 weken afgesloten zijn van de rest van de wereld.
Je maakt gebruik van de overstap service. Dit zorgt er voor dat de diensten (bijna) naadloos in elkaar over gaan. Mocht het dus niet lukken op de wensdatum dan loopt de internet verbinding nog even iets langer door bij je oude provider. hier hoef je niets voor te doen. Zodra T-Mobile de verbinding actief heeft krijg de oude provider het bericht dat de overstap is gelukt en dat zij kunnen stoppen met leveren.

Hopelijk gaat het helemaal lukken met je meterkast.
Thanks voor de reactie! Ik heb inmiddels ook een mail van T-mobile dat de datum van mijn overstap idd is aangepast naar de datum waarop Guidion langs komt, ik was iets te ongeduldig/snel met mijn vraag.

Reageer