Overstappen

  • 22 October 2017
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Als ik overstap naar tv van t mobile , zeggen jullie dan het huidige abonnement op.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hi dobbertje, excuses voor de late reactie! Wij kunnen zeker de overstap voor je regelen! De volgende providers zijn aangesloten bij de overstapservice: KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ. Maak je gebruik van een andere provider? Dan kunnen wij je huidige abonnement niet voor je opzeggen. Maar we helpen je natuurlijk graag en daarom hebben al een opzegformulier voor je klaargezet! Deze vind je via de overstap link die ik in dit bericht geplaatst heb. Als je vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Hallo dan heb ik ook een vraag. Kreeg net van jullie te horen dat kpn eerst de lijn moet vrijgeven zodat ik een abbo bij jullie kan nemen. Moet ik dat zelf doen of doen jullie dat dan ook als ik een aanvraag doe voor een abbo bij jullie
Reputatie 7
Hi dragon3003, mooi dat je overweegt om over te stappen naar T-Mobile Thuis! In veel gevallen kunnen wij zeker de overstap voor je regelen. Is je huidige provider KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ? Dan regelen wij de overstap voor je! Maak je gebruik van een andere provider? Dan moet je zelf opzeggen bij je huidige provider. Maar om je te helpen hebben we al een opzegformulier voor je klaar staan! Je vindt hier meer informatie over op onze website. Vragen? Stel ze gerust!