overstappen

  • 3 January 2021
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ben klaar met de storingen, decoder aan uit, alleen net 1 tot 3. Volgens de klantenservice liggen de problemen aan mijn tv. 40 minuten wachten aan de telefoon om te horen te krijgen dat er een storing is en deze niet op site is vermeld. Maar wordt hard aan gewerkt. 

Ben klaar mee. Ben overgestapt voor de prijs, maar is achteraf duurkoop. Bij vorige nooit dit soort problemen ondervonden

Heb nog 3 maanden contract, daarna ga ik met alles terug naar mijn vorige provider, hallo kpn. Wat een stel amateurs bij tmoblle


3 reacties

Tja, en met klachten vegen ze volgens mij hun reet af. daar wordt geen zak mee gedaan. Wat en slechte provider.

Reputatie 7

Hoi @Leszek73 ,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community! Ik begrijp dat de telefonische klantenservice je heeft verteld dat het probleem bij de TV ligt. Ik had graag je beter nieuws kunnen verschaffen. Momenteel zijn we druk bezig de problemen op te lossen en kan je oplossingen vinden in dit topic (link is klikbaar). Wellicht dat de verbeteringen betreft de resolutie jou gaan helpen!

@Karl26 ,

Ik zie dat je een eigen topic hebt gestart met je vraag en dat mijn collega @Jason daar je graag helpt. We helpen je graag daar verder! 

@TheBestPizza ,

Ook jouw eigen topic is inmiddels beantwoord door mijn collega. Ook met jou kijken we graag mee naar een oplossing! 

Vertel mij wat, wat een gasten 😡

Reageer