Beantwoord

Overstappen doe het nuet

  • 7 May 2019
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Voor het overstappen naar T-mobile thuis heb ik mwt een telefonische medewerkwr gesproken en uitgelegd dat ik nu lees.(toen) bij KPN zat.. dat wij een nieuw bouwhuis hebben en alles op maat is gemaakt qua kasten tv meubels etc.. dat wij in elke kamer (woonkamer/2x slaapkamer/zolder) 1 internet port in de muur hebben en dat er in de tv meubel woonkamer in extra router zit (voor acces point en als switch).

Vervolgens zegt ze dat het geen probleem is.

Dus op die belofte heb ik toe gezegd en dat ik vervolgens nog 14 dagen bedenktijd heb.

Na die 14 dagen wordt er een afspraak ingepland (dus je weet dus in die 14 dagen helemaal niks wat het je gaat brengen)...

Pakketje wordt opgestuurd en paar dagen later staat de monteur op de stoep.

Tijdens het installeren vraagt hij waar wil je het internet en waar de tv..

Ik zeg alles naar de woonkamer en de tweede tv komt op zolder. Samen met het internet. En internet naar de slaapkamers.

Hij lacht en zegt "dat kan niet.. ze hebben het zeker niet uitgelegd dat je 2 internet kabels hebt en 2 tv kabels"

Dit ook later met klantenservice/technische ondersteuning uitgepraat.

Wij hebben 1 internet port naar elke ruimte dus ik moet kiezen.

Waarop ik vindt dat zij mij iets hebben verkocht onder valse voorwendselen en dat zij mij niet het geen kunnen bieden waarvan zij hebben gezegd dat het wel kon op voorhand.

Nu bieden ze een optie aan waarvan ik. Een gat moet maken in mijn kast van €5000 zodat er een kabel naar toe kan en waarvan ik een wifi verbinding krijg die onder de 100mbit komt terwijl ik voor een 200mbit heb getekend.

Ik heb nu al bijna twee weken geent tv (zeer leuk als je kleine kinderen hebt en zelf een keer het nieuws wilt volgen).

Maar mag straks wel voor de volle 100% betalen.

Ik wil van mijn contract af en wil dit ontbonden hebben.

Met vriendelijke groet boze gedupeerde klan
icon

Beste antwoord door Dave 8 May 2019, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
@mjphaan

Je hebt jouw bericht ook al in dit topic geplaatst. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen hetzelfde bericht plaatst. Dit wordt gezien als spammen, lees hier ook de huisregels even over door.

Aangezien er op het andere topic is gereageerd gaat dit topic op slot.