Ik ben niet in het bezit van een mobiele telefoon.
Ik heb de navolgende vragen:
• Heb ik bij een "alles-in-1" pakket met vaste telefoonaansluiting het KPN-abonnement nog nodig voor mijn ADSL-abonnement?
• Op welke wijze worden de tv-zenders aangeboden? Via de kabel of via de telefoonlijn?
• Thans heb ik via de televisiekabel op drie woonlagen televisieontvangst door de kabel te verbinden met een televisieapparaat. Hoe werkt dat onder T-Mobile?
• Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
• Kan ik mijn huidige domein (telfort.nl) behouden?
• Hoeveel mailadressen en aliassen staan er tot mijn beschikking?
• Kan ik evenals bij KPN de zichtbaarheid van mijn nummer (nummerherkenning o.i.d.) blijvend onderdrukken, zodat ik dit niet telkens behoef aan te geven?
• Kan ik i.g.v. de aanschaf van een mobiele telefoon het abonnement eenvoudig koppelen?
• Is er tariefverschil tussen mobiel bellen en bellen via de vaste telefoonaansluiting of maakt het alsdan niet meer uit of er al dan niet mobiel gebeld wordt?
• Kan tegelijkertijd gebruik gemaakt worden van de telefoon en de pc?
Bokweazle
Beste antwoord door Hidden.nld
Alles gaat via internet bij T-Mobile thuis. dus tv kijken en bellen ook.
Je krijgt voor tv 1 kastje voor 1 tv. voor elke extra tv betaal je 5 euro per maand extra.
De tv moet aangesloten worden met een UTP kabel dus niet via de bestaande coax.
Je nummer kan je gewoon mee nemen. Je kan anoniem bellen en je heb geen telefoon abonnement nodig van KPN. Als je ook mobiel neemt van T-Mobile dan krijg je 2,50 korting op Thuis en gratis foxsport eredivisie.