Beantwoord

Overstappen naar t-mobile

  • 19 June 2019
  • 7 reacties
  • 370 Bekeken

T-mobile heeft het contract met ziggo per xx-xx-2019 opgezegd, maar kan voor die datum geen monteur sturen. Loopt met contract met ziggo door totdat t-mobile het wel overneemt?
icon

Beste antwoord door Glassertje 20 June 2019, 13:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
@nulnulnix Welkom op het forum.

Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice?
Ja.
Reputatie 6
Zoals hier en hier te lezen is wordt de oude provider op de hoogte gesteld en wordt de afsluitdatum veranderd.

Als je meer informatie wilt kun je ook hier kijken.
Ik belde t-mobile namens mijn bejaarde ouders. Om privacyredenen kon mijn vraag niet worden beantwoord. Beetje doorgeslagen?

Bedankt glassertje voor je reacties.
Reputatie 6
@nulnulnix graag gedaan.

Slaat nergens op dat ze je niet verder helpen. Normaal vragen ze de laatste 3 of 4 cijfers van je bankrekening, geboortedatum en soms nog wat dingen. Aangezien je je eigen aan hebt gemeld, is dit gewoon bekend.

Misschien kan een moderator je dan verder helpen. Deze lezen mee en beantwoorden doorgaans binnen 24/48 uur.
Er kon geen antwoord worden gegeven, maar ondertussen hebben ze de datum wel aangepast. Rare jongens.
Reputatie 6
Omda je de overstapservice gebruikt hebt, veranderd dit automatisch mee tot bekend is wanneer je wordt aangesloten.

Kan zeggen dat ik tevreden ben, maar er zijn zeker wel punten voor verbetering.

Reageer