Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelOverstappen naar t-mobile
T-mobile heeft het contract met ziggo per xx-xx-2019 opgezegd, maar kan voor die datum geen monteur sturen. Loopt met contract met ziggo door totdat t-mobile het wel overneemt?
Ja.
Ik belde t-mobile namens mijn bejaarde ouders. Om privacyredenen kon mijn vraag niet worden beantwoord. Beetje doorgeslagen?
Bedankt glassertje voor je reacties.
Bedankt glassertje voor je reacties.
Slaat nergens op dat ze je niet verder helpen. Normaal vragen ze de laatste 3 of 4 cijfers van je bankrekening, geboortedatum en soms nog wat dingen. Aangezien je je eigen aan hebt gemeld, is dit gewoon bekend.
Misschien kan een moderator je dan verder helpen. Deze lezen mee en beantwoorden doorgaans binnen 24/48 uur.
Er kon geen antwoord worden gegeven, maar ondertussen hebben ze de datum wel aangepast. Rare jongens.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.