Beantwoord

overstappen per 1 dec, monteur komt 15 dec

  • 2 December 2020
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Hoe is dit mogelijk?! Op de vraag bij het overstappen vroeg ik meteen een monteur kon krijgen omdat wij zelf dit niet kunnen. Volgens die mevrouw kan een kind het nog en is het belachelijk makkelijk. En monteur kan je pas bellen als je de spullen hebt.…

Afgelopen donderdag is de doos binnen gekomen, zaterdag ben ik er aan begonnen, blijkt de 1e1setap al niet aanwezig te zijn. Na bellen met klantenservice is de overstap van Ziggo naar anderen idd heel moeilijk en vervelend en vaak een monteur nodig😠. Ik kreeg de sms en ging de monteur reserveren, kan die op zijn vroegste dus pas 15 dec, terwijl mijn moeder (77, licht dementerend en persoonsalarm op de telefoon) vandaag wordt afgesloten bij de Ziggo!!! Ik heb wel geteld 3 dagen 5x de klantenservice gebeld en wegens drukte na 30 min eruit gegooid. De my  tmobile doet het niet en ik kan dus niemand bereiken.

Uiteindelijk via via ene Brain gesproken, die zou er een spoed aanvraag van maken bij de monteur, maar ik moest hem een appje doen. Dat appje ben ik gisteren helemaal vergeten omdat we met spoed naar de dierenarts moesten, (hondje bleek hartstilstand te hebben en is nu dood) kortom, alles zit tegen en weet niet meer wat te doen. Mij  moeder moet aub zsm haar telefoon kunnen gebruiken, wie kan me helpen. U kunt mij bellen op [Telefoonnummer verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!].... alstublieft help ons zsm!! MVG Inge van der Linden

icon

Beste antwoord door Brian 4 December 2020, 16:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

@Annybesters Hi Inge, inmiddels hebben we al weer contact gehad en we gaan zo snel mogelijk een monteur bij je moeder langs sturen. Ik zie dat het inmiddels al 10 december is geworden, ik hoop dat ze nog sneller een gaatje kunnen vinden!

Reageer