Beantwoord

Overstappen van DSL naar Glasvezel

• 1 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 442 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds 1 april een internetabonnement bij T-Mobile. Nu zijn ze bij mij in de wijk glasvezel aan het aanleggen en wil ik daar ook graag gebruik van gaan maken. Gisteren kreeg ik een mail dat er een glasvezel abonnement aangevraagd kan worden.

Alleen wanneer ik bij mijn account kijk op t-mobile zie ik geen mogelijkheid om mijn abonnement te wijzigen naar glasvezel.

Kan dit dus alleen door een nieuw abonnement aan te vragen? En wordt mijn huidige abonnement dan automatisch omgezet?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groet, Bernard
icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2019, 10:36

Hi @Bernard2007, dat is goed nieuws! Ik zie dat in dit geval om ons nieuwe netwerk in Segbroek gaat, klopt dat? We kunnen je huidige abonnement inderdaad niet omzetten omdat het eigenlijk gaat om twee verschillende soorten aansluitingen. Maar geen zorgen, je kan een nieuwe aanmelding doen voor Glasvezel en we zetten je huidige abonnement dan stop zodra je aangesloten bent, zo kom je niet zonder te zitten. Aanmelden kan je doen via deze link en kies dan voor de postcodechecker. Stuur mij even een bericht zodra je aangesloten bent, dan zet ik het oude abonnement direct voor je stop. Als je nog vragen hebt over de aanmelding stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Bernard2007, dat is goed nieuws! Ik zie dat in dit geval om ons nieuwe netwerk in Segbroek gaat, klopt dat? We kunnen je huidige abonnement inderdaad niet omzetten omdat het eigenlijk gaat om twee verschillende soorten aansluitingen. Maar geen zorgen, je kan een nieuwe aanmelding doen voor Glasvezel en we zetten je huidige abonnement dan stop zodra je aangesloten bent, zo kom je niet zonder te zitten. Aanmelden kan je doen via deze link en kies dan voor de postcodechecker. Stuur mij even een bericht zodra je aangesloten bent, dan zet ik het oude abonnement direct voor je stop. Als je nog vragen hebt over de aanmelding stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Hoi @Brian,

Kijk dat is goed om te lezen wanneer je terugkomt van vakantie. Ik heb zojuist meteen een abonnement aangevraagd. Ik zal je een bericht sturen zodra alles werkend is hier! Bedankt voor je reactie en uitleg!

Groet, Bernard

Reageer