Beantwoord

Overstappen van KPN naar T-Mobile Thuis

  • 19 November 2019
  • 5 reacties
  • 427 Bekeken

Hallo,

Een maand geleden had ik besloten om over te stappen van KPN naar T-Mobile Thuis. Op 13 November zou dat een feit zijn. De hardware had ik netjes een week eerder ontvangen. Helaas had ik geen signaal met de modem. Ik kon wel inloggen via mijn iPhone, maar ik had geen verbinding. T-Mobile gebeld en ze zeiden dat ik tot 6 uur in de avond moest wachten. Om 6 uur weer geen verbinding. Weer gebeld en jullie collega’s hebben mij mail gestuurd voor afspraak met de monteur. Afspraak was 5 dagen later (vandaag). Al die tijd zonder internet. Monteur kwam en controleerde mijn ISRA punt in de meterkast. Die zegt dat er helemaal geen verbinding is met de ISRA. Blijkt dat T-Mobile mijn overstap half heeft uitgevoerd na een telefonisch gesprek met KPN. Daarna T-Mobile gebeld en ze zeiden dat ze het nu pas de overdrage van de verbinding doorgeven aan KPN. Nu weet ik niet meer hoeveel dagen ik moet zitten zonder internet. Mijn data van Tele2 is ook al op. Is het misschien mogelijk om weer terug te gaan naar KPN aangezien zei mij met een heel mooie deal hebben aangeboden? Ook ben ik niet meer blij met jullie service. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 November 2019, 21:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi@Jasper Singh 

Je contract loopt nu al een tijdje waardoor de bedenktermijn nu ook Voorbij is en je kan nu eigenlijk niet weg tenzij T-mobile de diensten niet kan leveren maar dat wordt denk ik niet het geval.

De klantenservice geeft je in zulke gevallen bijvoorbeeld een week unlimited internet of ze bedenken iets anders.

Als de overstap nu wordt doorgegeven kan het weer minimaal 4 weken duren vrees ik (kan sneller als er prioriteit wordt gegeven, dan misschien 2 weken).

Reputatie 7
Badge +16

@Jasper Singh Het is geen sprankelend begin geweest, sorry dat je dit overkomen is! Aan ons de taak om je weer van werkend internet te voorzien. Wat @Waqqas zegt klopt helemaal: we hebben de optie om je een Unlimited voucher aan te bieden, maar dan heb je wel een T-Mobile mobiel nummer nodig. Heb je die? Stuur me anders je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje toe. Dan check ik gelijk wat de status is van jouw verbinding. 

Is niet meer nodig. Na 21 november ben ik klant bij jullie. Nu heb ik eindelijk verbinding met het internet

Reputatie 7
Badge +16

@Jasper Singh Dat is fijn om te horen! Gelukkig ben je inmiddels online. :smile: Als we iets kunnen doen voor je op de Community, laat het me dan weten. We zitten elke dag voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +16

Geniet van je abonnement. :relaxed: