Beantwoord

Overstappen van SIM-only naar Uit en Thuis

  • 19 December 2020
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Goedenavond,

Over een paar weken heb ik dan eindelijk voor het eerst een eigen huis. Nu heb ik mobiel internet op mijn telefoon bij T-mobile (sim-only), en ben ik daar redelijk tevreden mee. Mijn plan is om een unlimited abonnement te nemen en ook thuis internet af te nemen, hierbij gebruik makende van de mobiel + thuis korting. 50 euro voor unlimited internet zowel thuis als mobiel lijkt mij een goede deal.
Ik had ergens gevonden dat het het handigst is om eerst voor internet thuis te kiezen, en dan de rest te verbinden via klantkorting. Klopt dat ook? En wat moet ik daar invoeren om uiteindelijk Uit en Thuis of hoe het inmiddels heet te kunnen gebruiken? Het is niet super duidelijk op de website, en als ik op de verkeerde dingen klik moet ik opeens een telefoon uitzoeken, waar ik echt totaal geen behoefte aan heb. Ook is het de eerste keer dat ik voor mezelf thuis internet afsluit, dus het is vrij onwennig.

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 December 2020, 05:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Diederikdolf 

Je huidige sim only kun je verhogen naar unlimited in de app onder abonnement > go add-ons of via de website onder abonnement & instellingen > bundel wijzigen > go add-ons (dropdownmenu) (dit kun je ook later doen als je ook thuis hebt).

Vraag apart internet thuis aan en wanneer alles werkt dan activeer je klantvoordeel in beide T-Mobile accounts om €25 voor internet en mobiel te betalen.

Reputatie 7
Badge +4

Beter dan @Waqqas kan ik het niet verwoorden! Tof dat je jouw plezier bij ons wil uitbreiden @Diederikdolf:smile: Het is logisch dat je bij de eerste keer kiezen soms door de bomen het bos niet meer ziet, en de Community en ik helpen je daarom graag als er nog vragen spelen!

Reageer