Beantwoord

Overstappen van Telfort naar T-Mobile

  • 30 April 2019
  • 7 reacties
  • 673 Bekeken

Reputatie 3
Hallo T-Mobile (Sander),

Ik ben van plan om weer terug te keren bij T-Mobile.
Ik heb wel een vraag.
Krijg ik dan op ADSL weer de entone want ik zie ook andere ITV boxen op jullie website
En is dat trage zappen inmiddels wel opgelost?
Tenslotte, kunnen jullie pair bonding toepassen zodat ik hier 200 mb kan halen?
Kpn kan dat wel maar die prijzen zijn belachelijk.

P: een andere reden om terug te keren is de door Sander geboden goede service destijds.
icon

Beste antwoord door Sander 3 May 2019, 14:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi @dikkedikkie,

Welkom terug! Al onze nieuwe klanten krijgen de Amino Aria TV Box. Neem je een TV Box met opnamefunctie, dan ontvang je de Entone Amulet.

We werken niet met pair bonding. Op onze website kun je met de postcodecheck direct zijn wat de maximum snelheid op jouw adres is: postcode check.

En dan weer snel terug naar het Magenta team! Fijn uitstapje gehad?
Reputatie 7
Hey @dikkedikkie balen dat je toch niet de terugkeer gaat maken! Wie weet zien we je in de toekomst wel weer wanneer we aan je wensen voldoen. Je bent van harte welkom!😄
Reputatie 3
Utstapje was prima Sander.
Qua service en mogelijkheden bij Telfort valt me echt niets tegen. Zoals Netflix en YouTube op de tv box.
De prijs vind ik wel echt te hoog worden.
Reputatie 7
Badge +1
Op een paar punten is (was) de tv box van Telfort wat beter dan die van T-Mobile het betreft dan met name de mogelijkheden zoals enkele apps die er standaard op staan Netflix, Youtube e.a.? ook heb je bij terug kijken iets meer keuze.

Zelf kijk ik via de glasvezel bij T-M hoe de beeldkwaliteit op DSL is weet ik niet, hoor wel eens dat het op DSL vaak minder van kwaliteit is? kennissen hebben glas van Telfort vind daar de beeldkwaliteit minder dan wat ik heb bij T-M.

Op Telfort kun je geen abonnement meer nemen wordt automatisch KPN, maar hebben zich inderdaad volkomen uit de markt geprijsd te duur voor wat je krijgt t.o.v. concurrentie.
Reputatie 3
Hallo Sander,
Ik heb toch eens goed rondgekeken en zie toch van T-Mobile af.

Ik las dat bijvoorbeeld live pauzeren niet kan zonder opnemen abonnement en dat uitzending gemist etc echt heel summier is (behalve in de app).

Ik gebruik dat heel veel dus helaas wordt dit hem niet voor ons.
Reputatie 7
sinds 12Maart is dat mogelijk
Reputatie 7
Badge +1
Op de Entone 510 kan het in elk geval echter niet alle zenders, alleen de zenders met begin gemist.

Reageer