Beantwoord

overstappen vanaf Telfort

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 347 Bekeken

Hallo, ik zou 'zorgeloos' kunnen overstappen van Telfort naar T-mobile Thuis. Nu krijg ik direct de mail dat de overstap niet is geaccepteerd. De gegevens zouden niet kloppen:

" Helaas is je aanvraag voor het opzeggen van je abonnement(en) door je huidige aanbieder niet geaccepteerd. De gegevens die je hebt doorgegeven kloppen niet met de gegevens die bekend zijn bij je huidige aanbieder. "

Dat vind ik raar. Welke gegevens zouden dan niet kloppen?

Hebben anderen dit ook en klopt het proces dat T-mobile vraagt en Telfort nodig heeft gewoon niet?
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 15 August 2019, 11:01

Bekijk origineel

4 reacties

Dat ging bij mij prima, heb je wel de goede gegevens doorgegeven, klantnummer bijvoorbeeld en niet het TV abonneenummer.

Dus de processen klopten prima bij mij, en dat was ook op aansluiten na door de monteur het enige wat gelijk goed ging...
ja dat zal het zijn. Maar uit de mail blijkt niet welke gegevens verkeerd waren. Vandaar dat ik het even navraag.
Reputatie 6
@Tvofferen Ik heb laatst gelezen bij iemand die hetzelfde probleem had, bij een andere provider, dat webcare dit alsnog geregeld heeft. Echter ging dit om een naamverwisseling van provider. dus vraag aan @Brian of hij dit voor jou ook alsnog kan regelen?

Alleen is dit een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur. Je zou ook kunnen overwegen de klantenservice te bellen. De openingstijden zijn:

maandag tot en met zaterdag van 7:00 's ochtends tot 22:00 's avonds geopend voor alle onderwerpen. Op zondag zijn ze geopend van 9:00 tot 18:00. Niet alleen voor een storing, maar ook voor administratieve zaken.
Reputatie 4
Hi @Tvofferen, van harte welkom bij T-Mobile Thuis en op onze Community! Goed dat je deze vraag stelt. Ik heb het zojuist voor je nagekeken, en zo te zien is de Overstapservice inderdaad niet goed gegaan. Dit komt doordat wij niet alle juiste gegevens hebben doorgekregen om jouw huidige provider op te zeggen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het klantnummer van je huidige provider. Ik heb ook direct voor je uitgezocht of we dit opnieuw voor je kunnen regelen, maar dat is nu niet meer mogelijk. Wat je nu het beste kunt doen is zelf contact opnemen met jouw huidige provider om het abonnement op te zeggen. Da's ook zo gepiept! Laat het ons vooral weten als we nog wat voor je kunnen doen. We staan altijd voor je klaar! 💪🏼

Reageer