Beantwoord

overstappen vanaf Ziggo

  • 4 July 2019
  • 4 reacties
  • 508 Bekeken

p

er 2-7 zou mijn abonnement bij ziggo klaar zijn. Waarom krijg ik nog steeds tv en internet van ziggo??? Extra kosten lijken mij voor jullie beetje raar dit. L

o

icon

Beste antwoord door Brian 8 July 2019, 18:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Omdat Tmobile F1 aanbied via ziggo als ik het goed heb..
Yep heb 1,2,3 en ziggo sport wellicht vanwege de f1
Reputatie 7
Badge +4
@erikvedder14

ziggo stopt met leveren van de diensten zodra de verbinding met T mobile werkt.
mocht de levering van T mobile vertraging oplopen dan stopt ziggo pas op het moment dat ze van T mobile horen dat het werkt.

Maar! Ziggo sluit in de regel het signaal niet af tv en radio blijven werken.
zo heeft ziggo dus automatisch ook de meeste zwart kijkers omdat ze zelf het signaal niet afsluiten.
(eerlijk gezegd zorgt dit voor oneerlijke concurrentie, en naar mijn idee zou ziggo zijn afdracht aan bijvoorbeeld NPO moeten baseren op het aantal aangesloten abonnees en niet het aantal betalende abonnees, maar dat mag T mobile uitvechten)
Reputatie 7
Hi @erikvedder14, ik kan je geruststellen dat wij de overstap per 01-07-2019 netjes aan Ziggo door hebben gegeven. Vanaf die datum betaal je dan ook niets meer aan Ziggo (uiteraard ontvang je nog wel een eindafrekening van ze). Ziggo Sport is een aparte betaaldienst en bieden wij inderdaad ook aan, deze kan je eventueel activeren via My T-Mobile Thuis. Op onze website lees je daar meer over. Hoe het kan dat je nog steeds gebruik kan maken van de diensten van Ziggo is een goede vraag, die zou je het beste aan Ziggo zelf kunnen stellen. 🙂

Reageer