Beantwoord

Overstappen WBA -> ODF

• 11 januari 2018
  • 54 reacties
  • 3708 Bekeken

Toon eerste reactie

54 reacties

@Sander 

Dus we zijn nog niks verder dan een jaar geleden? Jammer.

Ligt je @Jason ook even in dat hij niet mensen blij moet maken met een dooie mus?

Ik ga van de zomer altijd vier weken op vakantie, zou het in die vier weken gerealiseerd kunnen worden?

En hoeft er niemand voor thuis te blijven dan?

Reputatie 3
Badge +3

@Bubba67 Het is nooit mijn intentie geweest om je blij te maken met een dooie mus, sorry dat ik jouw situatie niet volledig begreep! Je merkte eerder ook terecht op dat ik me veel beter had moeten inlezen in deze case. Het spijt me oprecht dat je valse hoop kreeg door deze blunder. Ik ging er, uit onnozelheid, vanuit dat dit een nieuwe aanvraag betrof. Dat was niet verstandig en zal nu zeker niet meer gebeuren. Ik hoop van ganse harte dat je spoedig wel blij kunt worden gemaakt met betrekking tot de ODF wissel.

@Jason 

Toen ik bovenstaande reactie las dacht ik, dit is wel een heel zwaar boetekleed wat die @Jason 

aantrekt, of zou die me toch in de zeik nemen:thinking:

Tot ik van de week ook nog een bloemetje van T-Mobile, namens jouw kreeg, moest ik wel reageren:stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij deze: Bedankt:blush:

Ik hoop echt dat het overstap probleem opgelost word, want eigenlijk is het natuurlijk niet meer van deze tijd:sleeping:

Reputatie 3
Badge +3

@Bubba67 Heel graag gedaan, dat is wel het minste dat ik kon doen. Hopelijk fleuren de bloemen je huis een beetje op! :relaxed: Volledig mee eens dat dit niet meer van deze tijd is, ik hoop 1000% met je mee dat het spoedig opgelost wordt. Overigens, het is helemaal geen zwaar boetekleed dat ik me aantrek: ik zat fout en daar heb je gewoon gelijk in. Soms is het lastig om fouten toe te geven, maar uiteindelijk moeten we daar wel voor uitkomen!

Reageer