Beantwoord

Overstapservice

  • 19 December 2017
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Ik heb gebruik gemaakt van de Overstapserivce van t-mobile. Ik ben nog niet eens over naar t-mobile en ik heb nu al 3x contact gehad via de klantenservice en nog steeds geen bevestiging. Een afsluiting bij mijn huidige provider op 27 december en pas een aansluiting op 2 januari door t-mobile...goede overstapservice?.......NIET!
Super vriendelijke klantenservice, ook geen hele lange wachttijden, dat is prima maar ik wil niet zonder internet en tv zitten, dat is de reden waarom ik gebruik maak van de overstapservice... Waarom wordt dit niet opgelost???
icon

Beste antwoord door Sander 21 December 2017, 15:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Anneke12,

Maak je gebruik van onze overstapservice? Dan hoef je je geen zorgen te maken. Wij zorgen ervoor dat de abonnementen op elkaar afgestemd zijn. Het kan zijn dat je op de dag van de overstap een tijd zonder diensten zit, dat is niet te voorkomen.

Op het moment dat onze diensten werken (of de lijn door ons geactiveerd is), dan pas wordt je oude abonnement opgezegd. Stel nou dat ons en het oude abonnement van dezelfde lijn gebruik maken, dan merk je dat je oude abonnement niet meer werkt. Op dat moment kun je ons modem installeren.

Hier plaats ik nog twee links over de oplevering en e installatie.

Reageer