Beantwoord

Overstapservice

  • 16 May 2018
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Ik wil van de overstapservice gebruik maken maar als ik inlog bij t-mobile thuis dan zie ik nergens het kopje overstappen zoals aangegeven in de instructie. Waar moet ik dat vinden? Het moet ook binnen 3 dagen!
icon

Beste antwoord door Sterre 16 May 2018, 16:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi Liza!

Wat leuk dat je T-Mobile Thuis hebt aangevraagd! Ik verwelkom je met open armen. Ik heb direct jouw abonnement erbij gepakt en ik zie tot mijn spijt geen overstap klaarstaan. Hierdoor kun je inderdaad in jouw My T-Mobile Thuis account geen gegevens invullen. Heb je bij het aanvragen van jouw abonnement op onze website aangevinkt dat je gebruik wilt maken van de Overstapservice? Zo nee, geen probleem!

Ik kan alsnog een overstap voor je regelen, hierbij zal de datum waarop jij wenst dat T-Mobile Thuis ingaat wel verschuiven naar 6 juni. Nu staat dat op "zo spoedig mogelijk", in deze periode zit nog wel een bedenktijd van 14 dagen. Deze kun je ook overslaan, dan gaan wij meteen aan de slag met het aanmaken van jouw Internet, TV en Bellen. Ik kan je in dit geval alleen niet beloven dat je dan binnen een week internet hebt. Je kunt er ook voor kiezen zelf je oude abonnement op te zeggen en de aanvraag bij T-Mobile Thuis zo te laten staan.

Laat je mij weten voor welke optie je kiest? Ik regel het meteen voor je als ik weer van je hoor!
Ik wil heel graag gebruik maken van de overstapservice. Ik heb bij het aanvragen die optie niet gezien. Ik heb wel mijn huidige vaste telefoonnummer aangegeven omdat ik mijn nummer wil behouden. Het maakt mij niet uit wanneer het ingaat maar graag voor 1 juli omdat ik van ziggo overstap naar jullie ivm verhoogde tarieven daar.
Reputatie 7
Hi Liza, ik zie dat het inmiddels helemaal is gelukt met hulp van één van mijn collega's, top! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom!
Hoi Liza!

Wat leuk dat je T-Mobile Thuis hebt aangevraagd! Ik verwelkom je met open armen. Ik heb direct jouw abonnement erbij gepakt en ik zie tot mijn spijt geen overstap klaarstaan. Hierdoor kun je inderdaad in jouw My T-Mobile Thuis account geen gegevens invullen. Heb je bij het aanvragen van jouw abonnement op onze website aangevinkt dat je gebruik wilt maken van de Overstapservice? Zo nee, geen probleem!

Ik kan alsnog een overstap voor je regelen, hierbij zal de datum waarop jij wenst dat T-Mobile Thuis ingaat wel verschuiven naar 6 juni. Nu staat dat op "zo spoedig mogelijk", in deze periode zit nog wel een bedenktijd van 14 dagen. Deze kun je ook overslaan, dan gaan wij meteen aan de slag met het aanmaken van jouw Internet, TV en Bellen. Ik kan je in dit geval alleen niet beloven dat je dan binnen een week internet hebt. Je kunt er ook voor kiezen zelf je oude abonnement op te zeggen en de aanvraag bij T-Mobile Thuis zo te laten staan.

Laat je mij weten voor welke optie je kiest? Ik regel het meteen voor je als ik weer van je hoor!



Ik heb precies hetzelfde probleem heb echter net pas mijn bestelling gedaan.
Reputatie 7
Hallo h.vissers64,

Ik heb er meteen naar gekeken voor je, ik zie dat je via een andere weg de overstapservice hebt kunnen regelen. Fijn om te zien dat het gelukt is! Jouw overstapdossier is aangemaakt en de overstap is zelfs al goedgekeurd door jouw huidige provider. Yes! Ik kan niet wachten je te mogen verwelkomen bij T-Mobile Thuis. Nog heeel even wachten...

Reageer