Beantwoord

Overstapservice/ aansluiting

  • 25 februari 2019
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Goedemiddag.

De vermoedelijke aansluitdatum van T mobile thuis is 10 april maar ik kreeg net bericht dat ik per 25 maart de opzegging bij ziggo is. Ik ben beetje blond maar wij zitten dan 2 weken zonder internet/tv/telefoon ? Dit kan toch niet de bedoeling zijn vooral met afstuderende kinderen die internet hard nodig hebben.

Met vriendelijk groet

Miranda
icon

Beste antwoord door Piotr 5 maart 2019, 10:18

HEy Miranda,



Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! 😁 Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je zonder internet komt te zitten, wel zo fijn! Je blijft tot de installatiedatum van je T-Mobile Thuis abonnement gebruik maken van je oude Ziggo abonnement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
HEy Miranda,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! 😁 Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Dan hoef je je geen zorgen te maken dat je zonder internet komt te zitten, wel zo fijn! Je blijft tot de installatiedatum van je T-Mobile Thuis abonnement gebruik maken van je oude Ziggo abonnement.

Reageer