Beantwoord

overstapservice Canal Digitaal

  • 6 december 2020
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik heb van u een reminder gekregen om i.v.m. overstap mijn oude leverancier aan u door te geven. 

Dat is Canal Digital en deze staat niet bij uw service om de overstap te regelen.Ik heb het abonnement bij Canal Digital zelf opgezegd.

icon

Beste antwoord door Jason 9 december 2020, 15:29

Hoi @John P., welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Canal Digitaal staat inderdaad niet in onze Overstaplijst, sorry voor het ongemak. Top dat je het zelf opgezegd hebt! Ik zie dat je ook al een My T-Mobile Thuis account aangemaakt hebt. Mocht je straks iets willen inzien of wijzigen omtrent jouw abonnement, dan kun je nagenoeg alles via jouw account aanpassen. Indien je er toch niet uitkomt, laat het dan weten. We zitten altijd voor je klaar.

Geniet van jouw abonnement en stay safe!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @John P., welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Canal Digitaal staat inderdaad niet in onze Overstaplijst, sorry voor het ongemak. Top dat je het zelf opgezegd hebt! Ik zie dat je ook al een My T-Mobile Thuis account aangemaakt hebt. Mocht je straks iets willen inzien of wijzigen omtrent jouw abonnement, dan kun je nagenoeg alles via jouw account aanpassen. Indien je er toch niet uitkomt, laat het dan weten. We zitten altijd voor je klaar.

Geniet van jouw abonnement en stay safe!

Reageer