Beantwoord

Overstapservice dubbel kosten

  • 30 april 2018
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Goedemorgen,

ik betaal dubbele kosten bij Ziggo als bij Tmobile omdat de overstapservice niet goed was verwerkt.

Kan ik deze dubbele kosten terugkrijgen? Bij het overstappen naar Tmobile staat op de site dat Tmobile deze service verzorgt.
icon

Beste antwoord door Brian 4 mei 2018, 13:45

Hi ManpreetGill, allereerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan om uit te zoeken waarom je abonnement niet is opgezegd! En wat blijkt? We hebben nooit een overstapverzoek van je ontvangen. Nadat je jouw aanvraag indient kan je via My T-Mobile Thuis binnen drie dagen je overstap aanvragen en daarna zorgen wij voor de rest! Dit verzoek hebben we alleen nooit van je ontvangen waardoor we jouw abonnement bij Ziggo niet op hebben kunnen zeggen. Meer over de overstap vind je hier. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi ManpreetGill, allereerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan om uit te zoeken waarom je abonnement niet is opgezegd! En wat blijkt? We hebben nooit een overstapverzoek van je ontvangen. Nadat je jouw aanvraag indient kan je via My T-Mobile Thuis binnen drie dagen je overstap aanvragen en daarna zorgen wij voor de rest! Dit verzoek hebben we alleen nooit van je ontvangen waardoor we jouw abonnement bij Ziggo niet op hebben kunnen zeggen. Meer over de overstap vind je hier. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer