Overstapservice - e-mail flow verbetering

  • 13 January 2019
  • 2 reacties
  • 722 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Na aanmelding voor overstapservice heb ik vandaag op de T-Mobile thuis website direct de contractgegevens van mijn huidige provider doorgegeven rond 18:00u. Gevolgd door bevestigings-SMS'je van KPN om 19:09u dat ze het jammer vinden dat ik ze verlaat. Gek genoeg kreeg ik van T-Mobile om 20:16u nog een geheel overbodige e-mail "Geef je de gegevens van je huidige aanbieder nog door". Ik weer inloggen op de website en hier stond - zoals verwacht - bevestigd "Goed nieuws: je overstapaanvraag is geaccepteerd!". Voorstel: pas de inhoud van de standaard follow-up e-mail aan afhankelijk van of de klant de gegevens van de huidige aanbieder wel / niet heeft doorgegeven.

2 reacties

Reputatie 7
Hi @Edwin_, bedankt voor je feedback! In de meeste gevallen ontvang je inderdaad een relevante e-mail wanneer deze 'getriggerd' wordt door een bepaalde handeling zoals het aanvragen van de overstapservice. Ik vermoed dat de e-mail in dit geval achter de feiten aan liep omdat je zo snel was 🙂
Inderdaad Brian. Jullie gaan voor de next level als de e-mail flow echt persoonlijk wordt, dus als de e-mailtekst aangepast wordt op de actuele voortgang in het klantdossier (contractgegevens huidige provider al wel/nog niet doorgegeven, T-Mobile Thuis account al wel/nog niet aangemaakt, enz. Succes!

Reageer