Beantwoord

Overstapservice: gat tussen opzeg- en installatiedatum

  • 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice: mijn huidige provider (NLEx) is door jullie opgezegd per 20 juni, echter de vroegst mogelijke installatiedatum van Guidion is 3 juli (afspraak gemaakt). Dit betekend mogelijk een gat van 3,5 week zonder internet/tv! Help! Hebben jullie hier een oplossing voor??
icon

Beste antwoord door Brian 5 juni 2019, 11:05

Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er nu een centraal topic is wordt dit topic gesloten
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er nu een centraal topic is wordt dit topic gesloten