Beantwoord

Overstapservice geweigerd

  • 26 June 2019
  • 2 reacties
  • 455 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-mobile,

Ik heb zojuist ook T-mobile thuis afgesloten en zit tot op heden nog bij Nederlandse Energie Maatschappij (NLE?) voor een glasvezel verbinding.

Ik wil graag gebruik maken van jullie overstapservice maar in eerste instantie kon ik NLE niet vinden, hoewel deze wel op de volgende pagina van jullie wordt weergegeven als optie zie: https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/overstappen/

In het overstapformulier is er echter wel de keuze 'NEM' die ik uiteindelijk maar gekozen heb als optie voor NLE (later lees ik op dit forum dat dit de juiste keuze is). Maar binnen een tijdsbestek van 10 minuten krijg ik een mailtje dat de gegevens incorrect zijn en ik de overstap zelf moet regelen.

Mijn naam, rekeningnummer en telefoonnummer kloppen, dit weet ik zeker. Maar er wordt om een contractnummer gevraagd maar zover ik kan vinden (op mijn NLE contract) staat daar alleen een klantnummer (wat overigens overeenkomt met de gevraagde 11 karakters).

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen door de overstap alsnog te regelen?

Groeten,
Mulliej
icon

Beste antwoord door Glassertje 26 June 2019, 16:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@mulliej Welkom op het forum.

NEM is inderdaad de NLE. Dus dat had je goed.

Na wat zoeken heb ik dit gevonden. Ik heb een moderator gevraagd of die jou kan helpen. Succes en alvast veel plezier.


@Piotr gezien dit tijds gevoelig is, kun jij hier iets in betekenen?
Reputatie 7
Hey @mulliej,

Om te beginnen wil ik toch even sorry zeggen voor mijn verlate reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien!

Ik zie inderdaad dat je overstap niet is goedgekeurd. Je kan dit voor de zekerheid controleren door bij je huidige provider om het "overstapnummer" te vragen. Het kan dat je per ongeluk het verkeerde contractnummer hebt ingevuld. Ik raad je aan om zo spoedig mogelijk het juiste contractnummer aan mij door te geven via een privébericht. Dan zorg ik er vervolgens voor dat je overstap vlekkeloos gaat verlopen. Ik hoor graag van je!

Reageer