Beantwoord

Overstapservice: mijn provider staat niet in de lijst

  • 18 November 2018
  • 5 reacties
  • 811 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik zit nu bij FIBER internet (internet en bellen) en stap over naar T-mobile.
De keuze voor deze provider is GEEN optie in het menu op de overstapservice pagina van T-mobile?!
Zo kan ik het overstapaanvraag formulier niet goed invullen.
https://thuismy.t-mobile.nl/overstappen:motorcycle:

Hoe dit op te lossen?

Bedankt.

Patrick
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 18 November 2018, 20:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo @Paddy.

Helaas doet jouw provider niet mee aan de overstap service.
Dit betekent dat je zelf de overstap moet regelen bij FIBER.
Als de installatiedatum bekend is (bij glasvezel moet je eerst een afspraak maken met Guidion) zeg dan pas je huidige provider op. Dit voorkomt dat je onnodig enkele dagen offline bent.

Meer hierover kan je vinden op deze pagina.
https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/overstappen/
Hallo @Hidden.nld en/of collega,

Bedankt voor de reactie.
Ik heb zelf inmiddels opgezegd.

Mijn contract bij Fiber blijkt tot 02-01-2019 te lopen. Fiber: "We kunnen uw contract niet eerder opzeggen. Opzegging is toegepast voor 02-01-2019."

Ik heb bij vergissing een verloopdatum van 31-12-2018 in het contract met jullie (T-Mobile) afgesproken.
Is het nodig deze datum aan te passen omdat er anders problemen op "de lijn" ontstaan?

Ik vind het in ieder geval handig dat jullie ervan af weten zodat we niet voor verrassingen komen te staan bij de verhuizing.

Als dit niet het juiste communicatie kanaal is voor deze berichten hoor ik dat ook graag.

Bij voorbaat bedankt.

Met vriendelijke groet,

PK
Reputatie 7
Hallo @Paddy.

Aller eerst wil ik even zeggen dat ik geen medewerker ben van T Mobile.
bij het aanvragen van het contract word er een wensdatum op gegeven. dit betekend dat T Mobile zijn best gaat doen om ook op die datum te leveren. het kan zijn dat er op de datum geen monteur beschikbaar is. dan jan het dus een aantal sagen eerder of later zijn. (in bijna alke gevallen word er een monteur aangestuurd echter in nog niet de helft van de gevallen word er een monteur naar je huis gestuurd)

je oude provider kan ook gewoon zien wanneer de verbinding word overgenomen. dat is dus niet een probleem.
Reputatie 7
Hi Paddy, goed dat je het nog even doorgeeft! Ik heb de wensdatum voor de zekerheid voor je aangepast naar 02-01-2018 zodat we niet in het vaarwater komen van je abonnement bij je oude provider. Dat gaat helemaal goedkomen! 😉
Bedankt @Brian, fijn te horen, goed om het allemaal op elkaar af te stemmen!:-)

Reageer