Beantwoord

Overstapservice na bestelling

  • 7 May 2020
  • 5 reacties
  • 312 Bekeken

Ik heb vorige week t-mobile thuis besteld, blijkbaar heb ik over de optie voor de overstapservice heen gekeken.(naar mijn weten is die optie niet geboden tijdens de bestelprocedure en zover ik kan lezen is dit omdat ik heb gekozen voor z.s.m. aansluiting).

Nu zou ik er alsnog gebruik van willen maken omdat het glasvezelnetwerk nog gelegd moet worden en ik graag soepel van KPN naar T-mobile wil overstappen. Is er een mogelijkheid om dit na de bestelling alsnog aan te vragen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 May 2020, 13:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stan Meevissen 

De overstapservice aanvragen is er natuurlijk wel gewoon tijdens het bestelproces maar standaard staat zo snel mogelijk aansluiten op je scherm en je kan er overheen zien als je er vlug doorheen gaat.

Ik denk dat de moderators de overstapservice wel handmatig kunnen toevoegen. Even wachten op een reactie van de moderators. 👍

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Stan Meevissen, goed dat je het aankaart, we gaan het meteen in orde maken voor je! Normaal gesproken kun je maximaal binnen 3 werkdagen na aanvraag nog de Overstapservice aanvragen, maar omdat we jouw wensdatum dan kunnen opschuiven, is dit geen probleem - het Glasvezelnetwerk moet immers nog aangelegd moet worden. Ik verschuif de datum dan voor het gemak naar 1 juni aanstaande. Dit staat overigens los van de daadwerkelijke aansluitdatum. Die hangt altijd samen met de einddatum van je huidige provider en de aansluitdatum die wij beschikbaar krijgen.

Stuur mij een PM met de volgende gegevens, alsjeblieft. Dan ga ik zo snel mogelijk voor je aan de slag! 😎

Je huidige aanbieder
Het contractnummer
De laatste drie cijfers van je IBAN
Je telefoonnummer
De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Beste,
Gisteravond hebben wij internet en tv bij jullie aangevraagd. We hebben aangegeven graag van jullie overstapservice gebruik te willen maken en onze gegevens 100% zeker juist ingevuld. Binnen een paar minuten na het invullen van de gegevens kregen we al de melding dat deze niet geaccepteerd werd door de huidige aanbieder. Vreemd aangezien de ingevulde gegevens gewoon klopten. Nu moeten we zelf gaan opzeggen bij onze huidige provider... Wat is dat voor overstapservice? Onze huidige provider is Ziggo. Wij hebben niet het idee dat jullie echt moeite hebben gedaan om overstapservice te bieden. Hopelijk kan er nog eens naar gekeken worden want dit is toch niet echt een fijne binnenkomer.
Alvast dank,
Met vriendelijke groet,
XXXX
Klantnr: XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Huizechurchill ,

Dit is niet prettig om te horen. Maar ik wil u even op het volgende wijzen. Wilt u in dit forum geen privé gegevens plaatsen. Er zijn hier namelijk ook bezoekers met niet altijd de juiste bedoeling. Deze gegevens kunt het beste alleen in een privé bericht sturen als een medewerker van T-Mobile hierom vraagt.

Deze vraag wordt vanzelf opgepakt door een medewerker van T-Mobile

PS heb aan een medewerker gevraagd om uw klantnummer uit uw reactie te halen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Huizechurchill, ik zorg er graag voor dat het alsnog voor je geregeld wordt! Excuus, ik zie dat het dossier afgewezen is omdat jouw opleverdatum minder dan 30 dagen in de toekomst gepland staat, en wij moeten volgens de onderlinge afspraken 1 maand opzegtermijn moeten hanteren. Kan ik de opleverdatum voor je verschuiven naar 10 december en vervolgens het dossier opnieuw indienen? Ik hoor het graag, en dan maak ik het direct voor je in orde!

Reageer