Beantwoord

Overstapservice niet zichtbaar

  • 28 August 2018
  • 7 reacties
  • 856 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb gisteren een nieuw abonnement besteld bij T-Mobile Thuis, maar ik kan het tabblad voor in overstappen niet vinden als ik ben ingelogd bij My T-Mobile Thuis. Ik heb ook al gezocht op het forum en gevonden dan ik dat dan waarschijnlijk overstappen tijdens het bestellen niet heb aangevinkt, maar ik kan mij helemaal niet herinneren dat hierom werd gevraagd.

Hoe dan ook, ik heb ook gevonden dat je dan binnen een week alsnog de overstapservice kon aanvragen door een moderator een privébericht te sturen met je gegevens, maar in de huisregels staat dat je niet zomaar een privébericht naar een moderator moet sturen. Dus zou ik een privébericht naar moderator mogen sturen om alsnog de overstapservice aan te vragen?
icon

Beste antwoord door Sterre 29 August 2018, 11:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi S. Aziz,

Wat een goede speurneus ben jij! Alles wat je zegt in je bericht, klopt. Ik help je graag met de Overstapservice, ik check graag voor je of ik hier nog een dossier voor kan aanmaken. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook ontvang ik graag meteen de volgende gegevens:

- Je huidige aanbieder
- Het contractnummer
- Je telefoonnummer
- De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Ik ga er voor je achteraan!
@Sterre Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan mij die optie in het bestelproces ook niet herinneren. Als ik als test opnieuw T-Mobile Thuis wil bestellen dan zie ik nog steeds nergens die vraag/optie. Kan ik je een privébericht sturen met die gegevens?
@Sterre Ik heb hetzelfde probleem ook! Kun je mij ook hiermee helpen? Ik ga een privé bericht ook sturen...
Reputatie 7
Hoi Parawin,

Ik help je graag. Ik zie dat je ook contact met ons hebt opgenomen via social media. Is het via die weg al gelukt?
@Sterre ik heb hetzelfde probleem. Zou je mij hierbij ook kunnen helpen?

ik heb geen idee hoe ik jou moet bereiken via een prive bericht.

alvast bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +3
@Sterre ik heb hetzelfde probleem. Zou je mij hierbij ook kunnen helpen?

ik heb geen idee hoe ik jou moet bereiken via een prive bericht.

alvast bedankt voor de moeite


Hoi Niek,

Klik op het profiel van Sterre, vanaf daar kun je een privé bericht sturen.
Reputatie 7
Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht, @niekbroens ! Ik spreek je daar. 🙂

Reageer