Beantwoord

Overstapservice nog mogelijk?

  • 13 February 2018
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Hoi,

Ik heb tmobile thuis aangevraagd (Ben nu Ziggo klant) maar kan echt niet vinden waar ik dat kan activeren

Deze optie heb ik niet "Ga naar het tabblad Overstappen. In het blok ‘Contractgegevens huidige aanbieder’ vul je de gegevens in die bij je huidige aanbieder bekend zijn. Houd hiervoor de volgende gegevens bij de hand: Etc"

ik hoop dat het nog steeds mogelijk is om gebruik te maken van de overstap service.

Nog een vraag er staat dat een monteur komt om een modem te installeren maar heb al een glasvezel modem in me meterkast? Krijg ik dan een ander als er een glasvezel modem hangt 🙂?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Sterre 16 February 2018, 16:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Oei, vergeet ik bijna te antwoorden op je andere vraag. De monteur komt een nieuw glasvezelmodem voor je ophangen!
Reputatie 7
Hoi Esmeralda!

Wat super leuk dat je naar T-Mobile Thuis komt! Je bent meer dan welkom bij ons en ik ontvang je graag met open armen. Begrijp ik goed dat je al een bestelling hebt geplaatst? Heb je dat nog niet gedaan, kun je tijdens het invullen hiervan kiezen voor de overstapservice. Heb je al wel een bestelling gedaan, dan is het in de meeste gevallen nog mogelijk om de overstapservice aan te vragen. Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik meteen voor je aan de slag.

Reageer