Beantwoord

Overstapservice oude provider niet vermeld (T-Mobile Thuis)

  • 29 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb net een abbonement afgesloten met daarbij de overstapservice. Ik moet uit een rijtje met providers kiezen wie onze huidige (oude) provider is. Probleem is, onze provider is tweak, maar die staat niet in het dropdown menu. Wat te doen? 😎. Heeft iemand een goede suggestie?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 29 oktober 2017, 14:54

Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
staat deze toevallig als cambrium vermeld ?
Nee helaas. Je kan kiezen uit :mtmm, kpn, nem, netvisit, online ,plinq, speakup, tele2, telfort,xs4all, youfone of ziggo.
Reputatie 7
Badge +10
Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen

Reageer