Beantwoord

Overstapservice T-Mobile Thuis

  • 2 March 2020
  • 4 reacties
  • 826 Bekeken

Goedendag. Afgelopen zaterdag t.mobile thuis aangeschaft met overstap service van t.mobile. Nog geen half uur later een mail gekregen of ik wat gegevens wil doorgeven van mijn bestaande provider. Nog geen minuut erna nog een mail dat mijn huidige provider de overstap geweigerd heeft(terwijl ik nog geen gegevens heb doorgegeven) en dat ik nu zelf mijn huidige abonnement moet opzeggen?. OK geen probleem maar nu mijn vraag. Tijdens het aanvragen t.mobile thuis gewenste aansluit datum 31 maart krijg ik te horen dat de bedenk tijd 14 dagen is en dat er pas op dag 15 actie ondernomen wordt en dan pas een activering datum bekend is. Nu omdat ikzelf mijn huidige abo moet opzeggen en geen dubbele kosten wil. wil ik weten of ik echt op 31 maart gewenste aansluitdatum ook echt aangesloten ben met internet en tv. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 March 2020, 11:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Ton Wakker 

Als alles goed is aangesloten en je hebt alleen het signaal en de modem nodig dan zou het geen probleem moeten zijn. Je zou ook de bedenktijd van je contract kunnen overslaan zodat je eerder wordt aangesloten, dit kan je regelen in je T-Mobile thuis omgeving. Mocht het niet lukken dan kan een Moderator je hiermee verder helpen.

Een moderator zal binnen de 24/48 reageren.

Je huidige internet aanbieder zal wel een maand opzegtermijn hebben dus het contract daar eindigd pas na een maand wanneer je opzegt, houd hier wel rekening mee.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ton Wakker,

 

Welkom op de Community, gaaf dat je klant bent geworden! :smile: Wat @Waqqas aangeeft klopt helemaal: het overslaan van de bedenktijd kan ervoor zorgen dat je eerder opgeleverd wordt. Houd hierbij inderdaad dan wel rekening met de maand opzegtermijn. De reden voor directe weigering vanuit je huidige provider kan meerdere oorzaken hebben. We hebben voor het volledige dossier een aantal gegevens nodig, maar zolang die niet doorgegeven zijn, krijgen we inderdaad een directe afwijzing. Kun je mij in een PM jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN toesturen alsjeblieft? Dan controleer ik zo snel mogelijk hoe ik je kan helpen! 

 

Thanks voor je vlotte topreactie, as usual @Waqqas:wink:

Reputatie 7

voor op gesteld is de overstapservice de beste keuze.

T Mobile adviseert pas je huidige provider op te zeggen als de leverdatum bekend is. dit kan betekenen dat er een overlap in de diensten zit. 

dubbele kosten zit natuurlijk niemand op te wachten maar meestal is dit slechts een week of 2 lijkt mij beter dan 2 weken zonder internet :)

 

maak je gebruik van glasvezel dan is de datum van de afspraak de geplande datum. deze kan je een maand in de toekomst zetten zodat je geen overlap heb.

Bedankt Allen voor het mee denken.. Pm gestuurd naar jason

Reageer