Beantwoord

Overstapservice te vroeg afgesloten bij vorige provider

  • 6 January 2020
  • 0 reacties
  • 190 Bekeken

Beste T-mobile,

Wij hebben bij jullie een abonnement afgesloten met de overstapservice voor tmobile thuis met glasvezel. Aangezien er bij ons thuis nog glasvezel aangelegd moet worden en het installatiepakket moet binnenkomen zou onze internet doorlopen bij onze huidige provider KPN tot dat allemaal voltooid zou zijn.

Vanochtend bleek dat onze internet abbonement dus beeindigd en stopgezet is bij KPN, ondanks de overstapservice, waardoor we nu geen internet hebben.

Na een heleboel frustrerende telefoontjes waar we werden doorverbonden/gestuurd naar tmobile, guidion en KPN, was de tijdelijke oplossing om een maandelijkse opzegbare abbonement af te sluiten bij KPN totdat tmobile thuis ingaat.

Maar voordat de maandelijkse opzegbare abbonement van KPN weer in gaat (wat een week kan duren) hebben wij geen internet om ons gewoonlijke werk te doen 😞. En er is ons ook geen alternatieve oplossing aangeboden voor internet, buiten het tmobile hotspot waar wij geen gebruik van kunnen maken. 

Verder bedraagden de kosten voor het maandelijkste kpn abbonement per maand 54 euro plus eenmalige installatiekosten van 25 euro die wij mogen betalen. 

 

Dit hele gedoe met het overstappen van provider heeft ons  meer last, frustratie en geld gekost dan wat wij hadden verwacht. Nu zitten wij dus met de gebakken peren, ondanks de overstapservice.


Hoe kan dit T-mobile? Wat is hier verkeerd gegaan? En wat gaan jullie hieraan doen? En hoe kan ik de kosten declareren?

Ik hoor het graag.

Groet,
Chung

icon

Beste antwoord door Piotr 8 January 2020, 11:28

Bekijk origineel

0 reacties

Reputatie 7

Hey Chung,

Jeetje erg jammer om te horen dat je overstap tot dusverre niet vlekkeloos is verlopen! :frowning2: Het is mij niet helder waarom je huidige provider de stekker eruit heeft getrokken. Dit is uiteraard niet de bedoeling bij een overstapservice. Heeft KPN je een toelichting kunnen geven? Vanuit onze kant heb ik hier een bericht verzonden naar ons overstapteam voor meer informatie. Zodra ik een terugkoppeling ontvang dan breng ik je graag op de hoogte.

De kosten van je huidige KPN abonnement kan ik je jammer genoeg niet vergoeden. Wél kan ik je als noodoplossing een Unlimited Voucher aanbieden waarmee je in ieder geval kunt internetten. Voorwaarde daarvoor is wel dat je ook een mobiel T-Mobile abonnement hebt. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? 

 

Reageer