Beantwoord

Overstapservice van Ziggo. Hoe gaat het op de overstapdag?

  • 8 October 2017
  • 2 reacties
  • 340 Bekeken

Enige tijd geleden werden wij min of meer gedwongen over te stappen, nu weer naar Ziggo.
Dat pakket van Ziggo komt pas 10 oktober na 17 u.
Nu zou Ziggo voor overstapservice zorgen, zodat we, zolang die nog niet actueel is, we nog wel konden internetten enz.
Van T-mobile hebben we bericht dat die ons afsluiten , ook op 10 oktober.
Hoe gaat dat nu, zonder problemen voor ons. ?
icon

Beste antwoord door Sander 11 October 2017, 11:14

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Eduard,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik denk dat je deze vraag beter bij Ziggo kunt stellen, aangezien zij voor de overstap zorgen.
Daarbij komt dat Ziggo aan T-Mobile doorgeeft per wanneer de opzegging ingaat en dat hebben ze dus gedaan.

Of dat soepel en vlekkeloos in elkaar overgaat zou je dan beter bij Ziggo kunnen vragen, aangezien zij de overstap verder afhandelen en regelen.
Hopelijk is je vraag zo voldoende beantwoord.

Groetjes Tribaltim
Reputatie 7
Hoi eduard8,

Zoals Tribaltim aangeeft, kan Ziggo je de meeste zekerheid verschaffen hierover. Maar stiekem kan ik dat ook. We zijn namelijk aangesloten bij een overstaporganisatie. Zodra je verbinding bij de nieuwe provider werkt, gaat er een signaaltje naar de oude. Pas daarna word je opgezegd.

De enige uitzondering is als je nieuwe en oude provider dezelfde lijn gebruiken. Dat is bij Ziggo niet aan de hand, zij gebruiken de kabel, wij de telefoonlijn of glasvezel. Als slag om de arm zou ik wel rekening houden met enige 'downtime' op de dag zelf, gewoon uit voorzorg, maar eigenlijk zou dit niet mogen gebeuren.

Jammer dat je weggaat trouwens! Waarom dat? Kom je wel weer terug?! 🙂

Reageer