Beantwoord

overstapservice wel aangevraagd maar geen tabblad

  • 27 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Reputatie 2

Hoi, ik heb zojuist een glasvezel abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik van de overstapservice gebruik wil maken. Ik zie echter nergens in my t-mobilethuis een tabblad overstappen.

Wat te doen?

groet, ivo

icon

Beste antwoord door Brian 11 november 2019, 18:08

Hi @izwaan, welkom bij T-Mobile Thuis! Nadat we je aanvraag ontvangen hebben ontvang je een e-mail met een inlog voor je My T-Mobile Thuis waarmee je eventueel ontbrekende gegevens in kan vullen. Is het inmiddels gelukt? :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @izwaan, welkom bij T-Mobile Thuis! Nadat we je aanvraag ontvangen hebben ontvang je een e-mail met een inlog voor je My T-Mobile Thuis waarmee je eventueel ontbrekende gegevens in kan vullen. Is het inmiddels gelukt? :)

Reageer