Beantwoord

pakket nog niet binnen


hi - ik heb nog geen pakket ontvangen - MCM01713

en zit nu zonder internet en tv. Ik had telefonisch al doorgegeven dat het adres nog niet ontsloten is - er wordt nog gebouwd; dit zou echter geen probleem zijn, want het zou naar 2x bij een ophaalpunt terecht komen. Het is echter terug gestuurd naar jullie distributeur...

Al telefonisch contact over gehad - het zou gelijk worden opgestuurd, maar nog niks ontvangen.

Graag hoor ik van jullie.
icon

Beste antwoord door Brian 29 May 2019, 09:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Wat is de doorlooptijd op dit forum? Ik had gehoopt dat het sneller was dan de wachttijd van de telefonische helpdesk - waar ik al zeker een uur aan wachttijd i n heb zitten 😞
laat maar zitten - net via de chat begrepen dat het heel lastig is om een doosje van a naar b te krijgen.
Reputatie 7
Hi @Risk72, de Community is van nature wat "trager" omdat we de community de kans willen geven om te reageren. Je pakket wordt wanneer het niet bezorgd kan worden inderdaad afgeleverd bij een ophaalpunt. Als het pakketje na twee weken nog niet is opgehaald dan wordt het door het ophaalpunt weer retour gestuurd, mogelijk is dat hier ook gebeurd. Geen zorgen, we kunnen het pakketje gewoon opnieuw opsturen alleen op dit moment heeft de bezorgdienst alleen wat vertraging in de bezorging waardoor het wat langer kan duren dan gebruikelijk. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Zo is het dus niet gegaan - ik heb aangegeven in het begin al dat het adres niet ontsloten is; jullie gaven toen aan dat het na 2x proberen bij een afhaalpunt terecht zou komen - echter is dit nooit gebeurd. Het is gelijk terug gegaan naar BNS, jullie transporteur. Het pakket staat ook op verzonden en aangekomen. Ik moet maar zien of ik het deze week krijg en tether nu m'n bundel leeg om dit te kunnen mailen. Als zelfstandige die internet echt nodig heeft is het niet bepaald handig.
Reputatie 7
Hi @Risk72, ik heb je zojusit een privébericht gestuurd met een code waarmee je gebruik kan maken van 7 dagen Unlimited data met je mobiele abonnement zodat je in de tussentijd online kan blijven. We zorgen dat het pakketje zo snel mogelijk naar je toe komt!
Bedankt Brian, well appriciated.
hi - ik heb nog geen pakket ontvangen - MCM01713 - hoe moeilijk kan het zijn om een doosje op te sturen - we zijn nu twee weken verder en ik overweeg om het gewoon maar af te blazen. Geef me op z'n minst helderheid over hoe het er voor staat....
Reputatie 7
Hi @Risk72,

Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken is bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur vertraagd. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om je zo snel mogelijk aan te sluiten.

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden: My T-Mobile Thuis. Excuses voor dit ongemak!
daar staat dat ie al bezorgd is 😞 bij de distributeur bezorgd... pffff geen groot succes dus dat beterstapje-over bah
Reputatie 7
Hi @Risk72,

Ik begrijp je frustratie, we hadden natuurlijk ook liever gezien dat iedereen direct was aangesloten! We hebben dit topic aangemaakt, zodat we eenvoudig en snel updates kunnen delen.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.