Beantwoord

Pakket nog niet binnen


Hoe kan dat ik wifi thuis op 3 juni heb gesloten. We zijn 23 juni en nog niet eens en T&T van het pakketje heb, ik word hier gek van. Wanneer je contact opneemt met Klantenservice service die enige antwoord elke keer ik weet het niet! Ik kan niks aan doen!

T-Mobile zijn amateurs.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 June 2020, 16:12

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @J.Nazile, dat is inderdaad niet de bedoeling, sorry dat we jouw pakket nog niet verstuurd hebben! 

Ik heb het meteen gecheckt en het pakket is vandaag om 12:55 naar onze distributiepartner verzonden. Dit betekent in de praktijk dat jouw pakket binnen vier werkdagen opgestuurd wordt. Zou je de afspraak met Guidion kunnen verzetten, alsjeblieft? Je kunt Guidion bereiken op: 088-2000 151. Ze zijn bereikbaar tot 21:00 vanavond. Nogmaals, sorry voor het ongemak en  ik hoop oprecht dat het snel opgelost wordt.

Je zult binnen enkele dagen de Track & Trace code toegestuurd krijgen per e-mail. Zo kun je jouw pakket te allen tijde in de gaten blijven houden.

Bedankt voor je antwoord, helaas nog steeds niet tevreden omdat ik niet zeker van weet dat het op 1 juli kan ik aan de slag met mijn nieuwe baan omdat ik nog geen internet heb.

Hoe dat de installatiepakket vandaag pas is gestuurd terwij ik een aanvraag op 9 juni heb gedaan?

Ten slotte ga ik de afspraak niet verzetten omdat ik klaar mij ben, ik heb dat vaak gedaan laat maar de monteur komen want is het mijn fout. 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +16

Normaal gesproken duurt de oplevering van een Glasvezelverbinding gemiddeld twee tot vier weken. Bij uitloop kan dit tot maximaal zes weken duren, afhankelijk van de gereedheid van het netwerk in jouw regio en de aansluiting thuis (het Glasvezelaansluitpunt oftewel het FTU). 

Bij jou is de aanvraag sneller doorgezet omdat alles paraat is om aan te sluiten. Ik ben het 100% met je eens dat we het pakket al binnen had kunnen zijn. Zou je alsjeblieft de afspraak willen verzetten? Dan zorgen wij ervoor dat het pakket verzonden wordt zodat je vóór 1 juli alles binnen hebt. 

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heb je toevallig een T-Mobile telefoonnummer? Dit mag prepaid of een abonnement zijn - dan kan ik je een voucher voor Unlimited Internet geven. Dan kun je in elk geval de komende zeven dagen onbeperkt online komen via de hotspot op je mobiele telefoon. Verbind je PC of laptop hiermee zodat je kunt internetten. Het is slechts een noodoplossing maar ik wil wel met je meedenken!

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @J.Nazile,

Ik begrijp dat het frustrerend is dat het zo vertraagd is. Jason kan echter voor nu niet meer doen. Als jouw afspraak al staat en deze is kortdag, dan is het verzetten verstandig. Komt de monteur niet voor niets en heb je uiteindelijk meer zekerheid dat je op 1 juli gewoon aan de slag kunt. Wanneer staat jouw afspraak? 

Mocht het niet op tijd binnen komen, dan kom je wellicht nog in aanmerking voor een unlimited voucher. Zo kun je via jouw mobiele telefoon een hotspot maken en toch aan het werk kan.

We proberen je juist te helpen op deze community. 

Ik heb een T-mobile mobile abonnement daarom ben ik uitgestapt naar T-Mobile huis, ik gebruik tegenwoordig mijn bundel maar ik word gek van dat ik elke keer Mb's moeten invullen soms zie ik het niet en dan wordt ik uitgelogd, dus dat is geen optie voor mij.

Omdat jij met een oplossing bent gekomen en dat jij probeert mij te helpen wat ik niet van Klantenservice heb gehad, ga ik ook de afspraak van morgen afzetten als jij zorgt dat ik op 1juli wifi thuis heb.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @J.Nazile,

ALs jouw pakket binnen enkele dagen wordt verzonden, dan kun je via jouw Mijn T-Mobile omgeving volgen wat de status van het pakket is. Ik zou kijken of je de monteur kunt verzetten naar een datum die zo dicht mogelijk op 1 juli zit, zodat de kans groot is dat het allemaal goed komt. 

Ik ben niet van T-Mobile, dus kan je niets garanderen. Jason is wel werkzaam bij T-Mobile en kan je - net als klantenservice - waar nodig ondersteunen. We ondersteunen je zo goed mogelijk om je zo snel mogelijk online te krijgen! En natuurlijk om te kijken of er een tussentijdse oplossing mogelijk is. Hou jij ons op de hoogte? Dan helpen we je graag verder!

Het niet over over WiFi zelf want ik kan zonder mee leven.

Het gaat over serieus zaken, ik moet WiFi hebben zodat ik mijn nieuwe baan kan starten. 

Reputatie 7
Badge +4

Het gaat over je aansluiting als geheel. Helder en duidelijk. :)

@Jason

Ik heb de T&T code ontvangen word morgen geleverd, dankjewel.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @J.Nazile, aah dat maakt me blij! Echt fijn dat het pakket vandaag geleverd wordt. 

Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons weten. De Community helpt graag en denkt graag mee! 😁🌞

 

Reputatie 7
Badge +1

Het is complete nonsens dat het zo lang moet duren om een pakketje te versturen, bij alle grote bedrijven zoals Bol.com, Coolblue enz is de regel vandaag besteld morgen in huis.

Dat kan ook makkelijk bij T-Mobile m.i. is er geen enkel verschil alleen wat spulletjes in een doos sticker er op en via PostNL verzenden en daarbij komt dat T-Mobile maar een zeer beperkt artikel assortiment heeft.

Zelf in het verleden een paar keer klant geweest bij Ziggo (UPC) daar kreeg je de volgende dag je doos met spullen thuis.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeMu, ik ben het volledig met je eens dat we onze pakketten sneller kunnen versturen. Het verschil met een Coolblue of Bol.com is echter dat zij hun distributie volledig zelf regelen en hier alles op afstemmen. Vandaar dat zij ook de garantie bieden: vóór 22:00 besteld, morgen in huis! 

Wij gebruiken een distributiepartner die vanuit Schiphol opereert. Zij zenden de pakketten vervolgens naar PostNL. Daarom kunnen wij die garantie niet bieden. Dat zou op dit moment ook absoluut niet haalbaar zijn. Gaaf idee en zeker het overwegen waard, maar momenteel niet realistisch, sorry! 😊 Ik kan maar beter eerlijk zijn.

Dit betekent uiteraard niet dat we er nooit naar kijken. Overal is altijd ruimte voor verbetering, dat streven we ook na. Thanks voor je feedback, dat wordt gewaardeerd!

Reputatie 7
Badge +1

@Jason Is het gebruik maken van een distributiepartner nou net niet waar het (te) vaak verkeerd gaat, vergeet niet dat een dergelijke partij er geen enkel belang bij heeft of de klant het pakket nou wel of niet op tijd ontvangt.

In mijn  beleving zouden providers dit zelf in handen moeten houden, nu krijgt men ten onrechte een slecht imago terwijl externe partners hun werk niet goed doen.

Ik zou mijn pakket vorige week binnen moeten krijgen. Want 1 dec. gaat mijn abonnement in. Dus gisteren !
Waar blijft mijn pakket?

ik heb nu dus geen internet- tv verbinding thuis. 
Niet netjes dit. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Raazz ,

Ik zie dat je ook een eigen topic hebt geopend. Het is niet de bedoeling om te gaan crossposten op de community. Dat maakt het onoverzichtelijk en is tegen de huisregels. 

Je kunt het beste 1 topic voor een issue aanhouden. Laten we verder gaan in jouw eigen topic.

Reageer